Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/aircraftdealer/public_html/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203
Proceduri operaționale | Aircraft Dealer

Proceduri operaționale

0%
0 votes, 0 avg
130

Ikarus Flight School

Proceduri operaționale

1 / 109

PO_81. Turbulența de siaj este deosebit de puternică

2 / 109

PO_30. La apropierea finală întâlniți următoarea forfecare: la 1000 de picioare, o componentă de vânt frontal de 25 de noduri se transformă într-o componentă de vânt de coadă de 10 noduri.

3 / 109

PO_95. Care dintre următoarele zone de aterizare este cea mai potrivită pentru o aterizare în afara terenului?

4 / 109

PO_76. Ce acțiune ar trebui luată atunci când intrați într-o forfecare a vântului? 1. Reduceți viteza; 2. Înfrânați și retrageți flapsurile; 3. Mențineți configurația curentă; 4. Reglați presiunea

5 / 109

PO_64. În zbor, un pic de fum iese din spatele tabloului de bord. Se suspectează un incendiu de motor.; Ce acțiune, în ceea ce privește manualul de operare al pilotului, ar trebui luată?

6 / 109

PO_60. Fumul intră în cabină în timpul unui incendiu al motorului. Ce acțiuni trebuie întreprinse imediat?

7 / 109

PO_82. Turbulența de siaj este deosebit de puternică

8 / 109

PO_59. Ce gaz este cel mai periculos în timpul unui incendiu al motorului?

9 / 109

PO_54. Cum ar trebui efectuate plecările în apropierea satelor?

10 / 109

PO_14. Cel mai sigur stingător de utilizat pe focul unei roți (frână) este:

11 / 109

PO_35. Care este definiția OACI a „timpului de zbor”?

12 / 109

PO_63. În zbor, un pic de fum iese din spatele tabloului de bord. Se suspectează un incendiu electric.; Ce acțiune, în ceea ce privește manualul de operare al pilotului, ar trebui luată?

13 / 109

PO_31. Care este definiția „Pilot-in Command”?

14 / 109

PO_49. Termenul „timp de zbor” este definit ca

15 / 109

PO_32. În cazul unei defecțiuni a motorului în timpul zborului peste apă:

16 / 109

PO_3. Un accident aerian care are loc în UK trebuie raportat prin cele mai rapide mijloace disponibile pentru (UK):

17 / 109

PO_103. Ce acoperire minimă cu gheață sau zăpadă trebuie acordată pentru a numi o pistă „contaminată”?

18 / 109

PO_77. După decolare, se constată o creștere a vitezei de aer mult mai puternică decât se aștepta în faza inițială de urcare.; Ce se poate aștepta dacă avionul a intrat într-un microburst?

19 / 109

PO_25. În timpul realimentării, aeronava și stația de alimentare trebuie să fie „legate” folosind un fir de împământare. Motivul pentru care se face acest lucru:

20 / 109

PO_26. De ce controlul căldurii cabinei trebuie setat la „oprit” sau „închis” înainte de pornirea motorului?

21 / 109

PO_37. Cea mai probabilă consecință inițială a întâlnirii cu rafala de vant ar fi:

22 / 109

PO_71. După decolare, un avion intră într-o forfecare a vântului cu vântul descendent scăzut. Ca urmare

23 / 109

PO_88. Ce trebuie observat atunci când circulați în spatele unui avion comercial?

24 / 109

PO_29. Cea mai puternică turbulență de siaj este generată de:

25 / 109

PO_22. Un serviciu de alertă este furnizat:

26 / 109

PO_15. Cu excepția cazului în care manualul de zbor oferă instrucțiuni contrare specifice, generic vorbind în cazul unui incendiu în compartimentul motorului în timpul zborului, acțiunile imediate care trebuie întreprinse ar fi:

27 / 109

PO_89. O defecțiune tehnică necesită o aterizare de urgență în afara terenului.;Ce pași, în ceea ce privește manualul de funcționare al pilotului, sunt necesari?

28 / 109

PO_58. Poate fi repornit un motor, care anterior ars?

29 / 109

PO_40. Operațiuni de pe o pistă contaminată:

30 / 109

PO_43. Turbulență de siaj:

31 / 109

PO_47. La un aerodrom controlat, o bară de oprire roșie iluminată:

32 / 109

PO_68. În timpul unei apropieri, avionul se confruntă cu o forfecare a vântului cu un vânt frontal în scădere.; Dacă pilotul nu face nicio corecție, cum se schimbă calea de apropiere și viteza de aer indicată (IAS)?

33 / 109

PO_33.       Cu excepția cazului în care o autoritate competentă prevede altfel, „Noaptea” este între:

34 / 109

PO_70. În timpul unei apropieri, avionul se confruntă cu o forfecare a vântului cu un vânt de coadă în scădere.; Dacă pilotul nu face nicio corecție, cum se schimbă calea de apropiere și viteza de aer indicată (IAS)?

Question Image

35 / 109

PO_21. „Lungimea cursei de decolare disponibile plus lungimea drumului liber, dacă este disponibil” este o definiție a:

36 / 109

PO_38. O lumină roșie intermitentă direcționată de la sol la o aeronavă în aer înseamnă:

37 / 109

PO_83. Intensitatea turbulenței de siaj depinde de

38 / 109

PO_52. Cum poate pilotul unei aeronave cu motor să minimizeze emisiile de zgomot în timpul coborare si apropiere?

39 / 109

PO_102. În ce circumstanțe o pistă poate fi considerată contaminată?

40 / 109

PO_2. În legătură cu operațiile de Căutare și Salvare, „faza de primejdie” înseamnă că:

41 / 109

PO_97. Ce articole ar trebui să includă un briefing pentru pasageri în cazul unei aterizări de urgență iminente?

42 / 109

PO_46. Un foc de cabină este adesea însoțit de fum cu miros acru. În aeronavele ușoare:

43 / 109

PO_90. Ce metodă este potrivită pentru a vă apropia de aterizare pe un teren nepregătit?

44 / 109

PO_28. Care dintre următoarele este adevărata în raport cu turbulența de siaj generată de elicopter?

45 / 109

PO_24. Când zburați peste zone intinse de apă, se recomandă ca vestele de salvare:

46 / 109

PO_48. În urma aterizării forțate, sub rezerva circumstanțelor speciale și a procedurilor din lista de verificare de urgență a aeronavei, care dintre următoarele sunt corecte în ceea ce privește evacuarea aeronavei? i. Pasagerii trebuie evacuați în vântul aeronavei; ii. Evacuarea ar trebui să aștepte până când ATC sau Serviciul de Pompieri dau autorizație; iii. Pasagerii trebuie evacuați în direcția opusa vântului aeronavei; iv. Sistemele aeronavei trebuie lăsate în funcțiune pentru a facilita îndepărtarea acesteia; v. Extinctorul și trusa de prim ajutor trebuie luate, dacă este posibil; vi. Sistemele aeronavei ar trebui să fie închise pentru a face aeronava în siguranță

47 / 109

PO_78. Imediat după decolare, se introduce un microburst din greșeală. ; Ce acțiune ar putea evita o coborâre neintenționată?

48 / 109

PO_10. Un detinator de PPL poate efectua anumite reparații și servicii minore, acestea fiind:

49 / 109

PO_74. La ce fenomen se poate aștepta la punctul 3 al miroburstului? Vezi figura (OPR-001)

Question Image

50 / 109

PO_61. Care ar trebui să fie prima acțiune în cazul unui incendiu de cablu în timpul unui zbor?

51 / 109

PO_57. Ce pericol există în timpul pornirii motorului?

52 / 109

PO_9.Cerințele de navigabilitate (BCAR Secțiunea A Capitolul 6-2) permit efectuarea unor ajustări minore la un sistem de control daca acesta este departe de bază. A doua parte a inspecției duplicat poate fi efectuată:

53 / 109

PO_42. Care dintre următoarele fenomene meteorologice poate duce la forfecare?

54 / 109

PO_36. Pe apropierea finală întâlniți următoarea forfecare de nivel scăzut: la 1000 de picioare, o componentă de vânt frontal de 10 noduri se transformă într-o componentă de vânt frontal de 30 de nodur Care va fi efectul asupra vitezei aerului aeronavei dvs.?

55 / 109

PO_39. În cazul în care trebuie să amerizeze, atunci când sunt prezente vânturi ușoare, un pilot ar trebui să urmărească:

56 / 109

PO_79. Turbulențele de siaj se dezvoltă în timpul decolării imediat ce avionul

57 / 109

PO_91. Care zonă este potrivită pentru o aterizare în afara terenului?

58 / 109

PO_75. Cum poate fi evitată o întâlnire cu forfecarea vântului în zbor?

59 / 109

PO_51. Care dintre articolele de mai jos poate avea o influență asupra zgomotului perceput de o persoană pe pamant? 1) Setarea puterii motorului; 2) Rotații ale elicei pe minut; 3) Poziția trenului de aterizare; 4) Poziția flapsului; 5) Pista de zbor; 6) Înălțimea deasupra solului; 7) Reguli de zbor

60 / 109

PO_18. Limitările de funcționare și informațiile necesare pentru operarea în siguranță a aeronavelor sunt disponibile:

61 / 109

PO_66. Care fenomen meteorologic este de obicei asociat cu forfecarea vântului?

62 / 109

PO_41. Când operați la un aerodrom controlat, punctele de asteptare:

63 / 109

PO_69. În timpul unei apropieri, avionul se confruntă cu o forfecare a vântului cu un vânt de față din ce în ce mai mare.; Dacă pilotul nu face nicio corecție, cum se schimbă calea de apropiere și viteza de aer indicată (IAS)?

64 / 109

PO_27. Ceea ce urmează este o definițiea ce? "Lungimea cursei de decolare disponibila plus lungimea oricărei opriri disponibile”.

65 / 109

PO_105. Ce pericol reprezintă pentru aeronavă apa staționară pe pistă?

66 / 109

PO_8. Un detinator de PPL poate efectua anumite reparații și servicii minore. Orice întreținere efectuată de un pilot privat:

67 / 109

PO_50. Ce trebuie luat în considerare cu privire la un zbor programat deasupra apei, atunci când uscatul nu poate să fie atins în caz de aterizare de urgență?

68 / 109

PO_6. Dacă efectuați un zbor peste apa, într-un avion cu un singur motor, se recomandă ca:

69 / 109

PO_11. Orice defecte care necesită întreținere care se întâlnesc în timpul unui zbor trebuie înregistrate de pilot:

70 / 109

PO_107. Care ar fi reacția corectă atunci când hidroplanarea este incertă la aterizare?

71 / 109

PO_67. Când vă așteptați la forfecarea vântului?

72 / 109

PO_17.       Contaminarea unei piste cu apa care mai este este descrisă ca fiind „inundată” înseamnă că:

73 / 109

PO_12. Înaintea unui zbor, responsabilitatea legală de a se asigura că toată documentația de întreținere a aeronavei este la zi revine:

74 / 109

PO_104. Zăpada umedă pe o pistă poate duce la

75 / 109

PO_80. Turbulența de siaj este cauzată de

76 / 109

PO_100. În cazul unei amerizari de urgenta , vestele de salvare trebuie umflate

77 / 109

PO_16. Un defect al sistemului de evacuare al aeronavei poate permite monoxidului de carbon să pătrundă în cabina aeronavei. Monoxid de carbon:

78 / 109

PO_13. Un extinctor BCF:

79 / 109

PO_19. În operațiunile de căutare și salvare, ce înseamnă semnul „V”?

80 / 109

PO_92. O aterizare de urgență este o aterizare

81 / 109

PO_45. Focul motorului la pornire este cel mai probabil cauzat de:

82 / 109

PO_7. Certificatul de navigabilitate al unui avion:

83 / 109

PO_1.       Când o aeronavă „ușoară” decoleaza dintr-o poziție intermediară pe aceeași pistă după decolarea unui avion „greu”, distanța minimă recomandată este:

84 / 109

PO_85. Două aeronave de același tip, aceeași greutate brută și aceeași configurație a flapsurilor zboară cu viteze și altitudine diferite.; Ce aeronavă va provoca mai multe turbulențe de siaj?

85 / 109

PO_94. O aterizare de precauție este o aterizare

86 / 109

PO_56. De ce este periculos să pompați pedala de accelerație pentru pornirea motorului pe timp rece?

87 / 109

PO_99. Ce trebuie observat împreună cu frânele supraîncălzite?

88 / 109

PO_98. După o aterizare de precauție, frânele și roțile sunt foarte fierbinți.; În ce mod ar trebui pilotul să le abordeze?

89 / 109

PO_93. O aterizare efectuată ca răspuns la circumstanțele care au forțat aeronava să aterizeze este o ...

90 / 109

PO_109. În timpul apropierii finale, pilotul planorului observă o suprafață foarte accidentată pe un loc de aterizare selectat în afara terenului.;Ce tehnică poate fi recomandată pentru aterizare?

91 / 109

PO_108. Cum ar trebui efectuată o aterizare pe o pistă contaminată dacă se dovedește a fi inevitabilă?

92 / 109

PO_106. Ce pericol există după o ploaie puternică pentru un avion în aterizare?

93 / 109

PO_4. Zbori ziua și observi un semnal de căutare și salvare la sol, pentru a a arata ca ai luat la cunostinta ar trebui:

94 / 109

PO_20. Codul transponderului utilizat pentru a indica o urgență este:

95 / 109

PO_87. Un avion ușor intenționează să aterizeze în spatele unui avion comercial care aparține categoriei turbulenței de siaj „medie” sau „grea” pe o pistă lungă.; Cum se poate evita turbulența de siaj a aeronavei comerciale?

96 / 109

PO_34. O pistă este descrisă ca „umedă” dacă:

97 / 109

PO_101. Care sunt efectele ierbii umede asupra distanței de decolare și aterizare?

98 / 109

PO_72. Cum poate fi recunoscută forfecarea în timpul zborului?

99 / 109

PO_96. Cum se pregătește pilotul pentru un zbor VFR pe o distanță mare de apă, când este puțin probabil să se poată ajunge la uscat în cazul unei defecțiuni a motorului?

100 / 109

PO_53.Când trebuie evitate virajele la altitudini mici deasupra satelor în ceea ce privește zgomotul procedurii de reducere a emisiilor?

101 / 109

PO_5. Care dintre următoarele ar fi clasificat drept accident de avion?

102 / 109

PO_23. Care dintre următoarele ar fi clasificat drept accident de avion?

103 / 109

PO_65. O forfecare a vântului este

104 / 109

PO_44. Care dintre următoarele afirmații sunt corecte? Când pilotați un avion cu un singur motor peste apă, vesta de salvare:

105 / 109

PO_62. Ce agent de stingere este cel mai puțin potrivit pentru un incendiu de aeronavă?

106 / 109

PO_73. Care fenomen se poate aștepta la punctul 2 al condensului, exploziei (microburst) ? Vezi figura (OPR-001)

Question Image

107 / 109

PO_55. Ce tip de motor este susceptibil la focul carburatorului?

108 / 109

PO_86. Cu doar un vânt ușor transversal, care este pericolul la decolare după plecarea unui avion greu?

109 / 109

PO_84. Două aeronave de același tip, aceeași greutate brută și aceeași configurație zboară la viteze diferite.;Ce aeronavă va provoca turbulențe de siaj mai severe?

Your score is

0%