LIGHT WING AC4 GT
Avion cu aripa inalta pentru tractare planoare
Manipulare usoara la sol,robustete si intretinere usoara
-
Tren de aterizare larg, cu roți mari de 6 inch pentru pante de iarbă sau terenuri neamenajate.
Frâne de înaltă performanță cu mâner de frână de mână.
Spaţiu
Economie de spatiu în hangar.
Manevrare ușoară in hangar.
Acces usor la elice.
Tren de aterizare elastic, fara amortizoare.
Manevrabilitate excelentă pe sol.
Frâne eficiente ale roților.
Manevrabilitate în aer.
Performanță bună la urcare chiar și la încărcare completă,
cu 2 persoane si cu o sarcină utilă rezonabilă.
Dispunerea simplă și logică a instrumentelor și întrerupătoarelor.
Stabil, caracteristici de zbor foarte bune.
Reglajul echilibrat al directiei.
Efect de cârmă echilibrat în jurul tuturor axelor.
Echipamente de aviație pentru a reduce volumul de muncă.
V
Y
la 120 km/h (cea mai bună viteză de urcare) așteptată
Înalt
V
FE max flaps se extind) de 165 km/h,
V scăzut
ASA DE
(Viteza de angajare) de 76 km/h
Sigur și puternic.
Siguranță
Stabil.
Scaune de pilotaj, ergonomice din carbon.
Protectie impotriva rănirii de la comenzile de control în cazul unei capotari accidentale.
În caz de răsturnare, părăsiți cabina pe uși.
O cabina aerisita, mai puțin obositoare.
Protectie impotriva luminii solare.
Rezistent la impact, rezervor de carbon dintr-o bucată.
Avertizare sporita datorită FLARM din Dynon.
Cabină rezistentă la frigul iarnii, cu încălzire eficientă.
Luminozitate mare.
Confortabil si spatios.
Generaţie noua.
Glass cockpit, injectie electronica si aprindere electroinica.
Toate comenzile sunt aranjate ergonomic și ușor accesibile.
Avantaje în domeniile siguranței, confortului și al eficienței.
Volumul de lucru semnificativ mai mic
Carburatorul cu preîncălzire este inutil in acest caz.
Amestecul combustibil/aer este controlat complet automat.
Pasul elicei este controlat complet automat.
Simplu și sigur
Kanardia Nesis III
Robustete si soliditate, atribute ale inaltei maiestrii elvetiene.
Manopera de calitate.
Accesibilitate prietenoasă la întreținere.
Procesare panel de calitate elvețiană.
Ambient placut si relaxant.
-
Zgomot ambiental prietenos al motorului
Reducerea consumului cu până la 50%.
Cheltuieli operationale minimale.
Utilizarea combustibilului UL91 cu un cost mai mic
Silentios și prietenos cu mediul.
AC4 este o excelenta aeronava.
Caracteristici
Sigur și ușor de zburat
Rezistent la intrarea in vrie.
Ecologic și liniștit.
Consum redus, costuri de operare reduse.
Echipat cu tehnologie de ultimă oră
Cabina confortabila cu o latime de 1,26 m.
Compartiment mare pentru bagaje
Înalt
Incărcătură utilă
Construcție robustă
Sigur, liniștit, economic, modern și robust.
Sigur la remorcaj.
Rezerve mari de putere datorită turbocompresoarelor, chiar și la altitudini mari.
Tractarea este posibilă și de către piloți mai puțin experimentați.
Caracteristici in zborul simplu in decolare.
Puternic la remorcaj cu motorul Turbo Rotax 915 iSC MT
Elice cu control complet automat
Răcire optimizata pentru operațiunile de remorcare.
2 Radiatoare de ulei cu control termostatic.
2 Radiatoare de apă cu control termostatic.
Turbocompresor și intercooler.
Performanță de top în operațiunea de remorcare cu racire frontala.
Motor
Sistem de management Digital sau Afișaj analogic RPM și MPpozitia acceleratiei in procente.
Combustibil
Consum & Modul Power sau modul Eco
Ulei
Presiune și temperatura , temperatura lichidului de răcire
EGT
Pentru toți cilindri.
Starea benzii A și a benzii B
Kanardia
Nesis III
Avion de remorcare a planoarelor.
Caracteristici in zborul liber.
Tractarea este posibilă şi de către piloţi mai puţin experimentaţi .
Rezerve mari de putere datorită turbocompresorului, chiar și la nivel ridicat de altitudine.
Sarcina de remorcare de până la 850 kg.
Vizibilitate excelentă înainte în urcarea prin remorcare.
Cameră din spate pentru cea mai bună vedere de ansamblu la remorcare.
Scurgere mai mică a frânghiei datorită accelerației mai bune. Pozitiv pentru studenții care planează
Tren de remorcare stabil, rezistenta la inaintare scazuta.
AC4 GT tracteaza cu mare putere.
Avion de remorcare a planoarelor.
Remorcare normala la 100 – 120 km/h, pentru tractari lungi la 145 km/h.
Remorcare clasică a planorului, posibilă la viteză optimă.
Este posibilă o apropiere abruptă fără accelerare masivă a vitezei(fără răcire cu șoc}.
Reducerea rapidă a vitezei la apropierea finală.
Rotile mari, garda mare la sol a elicei pentru tractarea pe pante neasfaltate.
Distanță mare la sol pentru protecția din spate a conului de remorcare.
Introducerea blândă a forțelor de tracțiune în celulă.
Frânghie
instalare
Frânghie
retragere
Vinci
sistem
Vinci
sistem
Spate
vizualizare cu camera
Spate
aparat foto
Sigur si placut in zbor !