Performanțe și limitări umane 0% 0 votes, 0 avg 202 Ikarus Flight School Performanțe și limitări umane IKARUS FLIGHT SCHOOL 1 / 118 PLU_61. Majoritatea accidentelor aviatice sunt cauzate de ... b) influențe meteorologice. d) eroare umană. a) defecțiune tehnică. c) influențe geografice. 2 / 118 PLU_36. Cea mai eficientă metodă de scanare vizuală este: b. Măturați încet întregul câmp vizual de la stânga la dreapta c. Concentrați-vă pe zonele cele mai probabile pentru trafic a. O serie de mișcări oculare scurte distanțate în mod regulat pentru a căuta sectorul cerului la 10 ° d. Măturați rapid întregul câmp vizual de la stânga la dreapta 3 / 118 PLU_45 Partea ochiului care este sensibilă la lumină se numește: d. Retină b. Cristalin a. Iris c. Fovea 4 / 118 PLU_54. Zborul în condiții de ceață îl poate face un pilot să creadă că obiectele din afara aeronavei sunt: c. Mai mari decât sunt de fapt a. Mai aproape decât în realitate d. Mai aproape și mai mici decât în realitate b. Mai departe decât sunt 5 / 118 PLU_107. În ce moduri diferite un risc poate fi tratat în mod adecvat? c) Evitați, reduceți, transferați, acceptați d) Evitați, ignorați, atenuați, reduceți b) Ignorați, acceptați, transferați, extrudați a) Extrudați, evitați, atenuați, transferați 6 / 118 PLU_52. Dacă o pistă este mai largă decât se aștepta, un pilot va avea tendința: b. De a zbura cu o apropiere mai mică decât în mod normal și, eventual, să depășească c. De a zbura cu o apropiere mai mare decât în mod normal și, eventual, să aterizeze scurt a. De a zbura cu o apropiere mai mică decât în mod normal și, eventual, să aterizeze scurt d. De a zbura o apropiere mai înaltă decât în mod normal și, eventual, să depășească 7 / 118 PLU_22. Există trei sisteme nervoase în corp. Acestea sunt: b. Periferic, de baza si Autonom c. Periferic, Central si Autonom a. Periferic, de baza si Automat d. Periferic, Central si Automatic 8 / 118 PLU_33. Care este scopul tubului lui Eustachie (trompa eustachiana) ? c. Permite egalizarea presiunii în urechea exterioară cu presiunea ambientală b. Permite presiunii din urechea medie să se egalizeze cu presiunea ambientală a. Permite golirea urechii medii d. Permite presiunea din sinus să se egalizeze cu presiunea urechii medii 9 / 118 PLU_46 De ce nu ar trebui să zbori când esti racit? c. Este posibil ca presiunea dintre urechea medie și atmosferică să nu fie egalizată b. Este posibil ca presiunea dintre urechea internă și aerul atmosferic poate să nu fie egalizată d. Este posibil ca presiunea dintre urechea medie și cea externă să nu fie egalizată a. Este posibil ca presiunea dintre urechea internă și urechea medie să nu fie egalizată 10 / 118 PLU_8. Deși individual variază, piloții nu ar trebui să sufere efectele hipoxiei atunci când operează până la o altitudine cuprinsă între: a. 8.000 ft c. 10.000 ft d. 12.000 ft b. 9.000 ft 11 / 118 PLU_106. În ceea ce privește modelul de comunicare, cum poate fi asigurată utilizarea aceluiași cod în timpul comunicării radio? b) Prin utilizarea aparatelor de radio certificate numai pentru utilizare în aviație d) Printr-o anumită alocare de frecvență c) Prin utilizarea căștilor adecvate a) Prin utilizarea frazeologiei radio 12 / 118 PLU_43 Hiperventilația poate fi remediată prin: b. Aplicarea unei comprese reci a. Creșterea ratei de respirație c. Respirând intr-o pungă de hârtie d. Speriind persoana 13 / 118 PLU_27. Boala de decompresie este cauzată de care gaz care iese din soluție pentru a forma bule în țesuturile corpului? a. Hidrogen b. Oxigen c. Azot d. Dioxid de carbon 14 / 118 PLU_66. Aerul este format din oxigen, azot și alte gaze. Care este procentul aproximativ al altor gaze? d) 21% a) 0,1% c) 1% b) 78% 15 / 118 PLU_23. Respirația are loc ca o acțiune involuntară. Este reglata de: c. Orice schimbare de altitudine a. Cantitatea de oxigen din sânge d. Cantitatea de dioxid de carbon din sânge b. Orice modificare a presiunii aerului 16 / 118 PLU_68. Ce înseamnă termenul „Red-out”? d) Percepția falsificată a culorii în timpul răsăritului și apusului b) Erupție cutanată în timpul bolii de decompresie c) Anemie cauzată de o leziune a) „Valul rosu” în timpul încărcărilor negative g 17 / 118 PLU_10. Gama sistemului auditiv uman este: d. 200 până la 200.000 Hz a. 20 până la 20.000 Hz c. 200 până la 20.000 Hz b. 20 până la 200.000 Hz 18 / 118 PLU_95. Apariția unui vertij este cel mai probabil la mișcarea capului ... a) în timpul unui zbor orizontal drept. c) în timpul unei coborâri. b) în timpul unui viraj. d) în timpul unei urcări. 19 / 118 PLU_74. Care altitudine marchează limita inferioară în care corpul nu este în măsură să compenseze complet efectele presiunii atmosferice scăzute? c) 5000 de picioare d) 7000 de picioare a) 12000 de picioare b) 22000 de picioare 20 / 118 PLU_86. Ce parte a sistemului vizual este responsabilă pentru viziunea culorilor? a) Conurile c) Macula b) Tijele d) Punctul orb 21 / 118 PLU_106. În ce moment al diagramei se va simți un pilot suprasolicitat? ; A se vedea figura (HPL-002);P = Performanță;A = stimulare/stres a) Punctul D d) Punctul A b) Punctul B c) Punctul C 22 / 118 PLU_79. Care dintre următoarele NU este un factor de risc pentru hipoxie? a) Fumatul d) Scufundarea c) Donarea de sânge b) Menstruația 23 / 118 PLU_28. Senzații de amețeală, furnicături de degete și buze și anxietate în timpul operării sub 10.000 ft AMSL, ar indica: a. Hipoxie b. Hiperglicemie d. Hiperventilație c. Hiperactivitate 24 / 118 PLU_75. Care este funcția celulelor roșii din sânge (eritrocite)? d) Reglarea glicemie b) Coagularea sangelui c) Apărare imună a) Transportul de oxigen 25 / 118 PLU_76. Care dintre următoarele este responsabil pentru coagularea sângelui? c) Celule albe din sânge (leucocite) d) Plăci de sânge (trombocite) a) Celule roșii din sânge (eritrocite) b) Capilare ale arterelor 26 / 118 PLU_11. Un pilot care suferă de gastro-enterită este: b. Potrivit pentru a zbura dar cu medicamente c. Nu este potrivit pentru a zbura mai mult de o oră a. Probabil potrivit pentru a zbura d. Nepotrivit pentru zbor 27 / 118 PLU_82. Care este termenul corect pentru o reacție involuntară și stereotipă a unui organism la stimularea unui receptor? a) Reducție d) Reflex c) Coerență b) Virulență 28 / 118 PLU_89. Pozitionarea la nivel a aripilor după o perioadă mai lungă de virare poate duce la impresia de ... c) rotire constantă în aceeași direcție ca înainte. d) rotire în direcția opusă. a) începerea unei coborâri. b) începerea unei urcări. 29 / 118 PLU_49 La o aeronavă cu o indicație de poziție a ochiului proiectată, scaunul ar trebui să fie: a. Ajustat în timpul croazierei pentru a permite poziției optime de scanare a pilotului c. Lăsat așa cum a fost găsit, pilotul anterior îl va regla d. Ajustat înainte de plecare și utilizat pentru toate fazele zborului b. Ajustat pentru decolare și aterizare 30 / 118 PLU_101. Care afirmație este corectă în ceea ce privește memoria pe termen scurt? b) Poate stoca 7 (± 2) articole timp de 10 până la 20 de secunde c) Poate stoca 3 (± 1) articole timp de 5 până la 10 secunde a) Poate stoca 10 (± 5) articole timp de 30 până la 60 de secunde d) Poate stoca 5 (± 2) articole timp de 1 până la 2 minute 31 / 118 PLU_40. Un pilot care intenționează să se auto-medicamenteze folosind un preparat care nu necesită prescripția medicului ar trebui: c. Să solicite sfaturi profesionale de la un CAA AME d. Să fie conștient de orice efect secundar, probabil, de reducere a performanței b. Să vadă dacă medicamentele au efecte secundare înainte de a zbura a. Să verifice dacă efectele secundare au fost evaluate și sunt minore 32 / 118 PLU_18. În mod ideal, într-o cabină de comandă (cockpit), comenzile care operează diferite sisteme ar trebui să fie proiectate astfel: d. Arată la fel, dar se simt diferit c. Arată similar și sunt ușor de utilizat a. Arată și se simt la fel b. Arată și se simt diferit 33 / 118 PLU_104. Delăsarea este un risc datorat … c) ratei mari de erori a sistemelor tehnice. a) numărului mare de greșeli comise în mod normal de oameni. b) automatizării sporite a cabinei de pilotaj. d) opțiunii mai bune de formare pentru tinerii piloți. 34 / 118 PLU_67. Intoxicația cu monoxid de carbon poate fi cauzată de ... d) alimente nesănătoase. b) alcool. a) prea puțin somn. c) fumat. 35 / 118 PLU_60. Atunci când operează la un nivel scăzut, o persoană care respiră anormal și prezintă simptomele hipoxiei suferă probabil de: b. Rău de mișcare c. Frică de zbor a. Hipoxie d. Hiperventilație 36 / 118 PLU_3. In atmosfera, proportia de oxigen: b. Scade pe măsură ce altitudinea crește c. Ramane constanta a. Crește pe măsură ce altitudinea crește d. Inițial crește, apoi scade 37 / 118 PLU_62. Modelul de "brânză elvețiană””(swiss cheese) poate fi folosit pentru a explica ... a) lanț de erori. c) soluție optimă de problemă. b) procedura pentru o aterizare de urgență. d) starea de pregătire a unui pilot. 38 / 118 PLU_98. Scăderea medie a nivelului de alcool din sânge pentru un adult într-o oră este de aproximativ ... c) 0,03 la sută. a) 0,1 la sută. b) 0,01 la sută. d) 0,3 la sută. 39 / 118 PLU_25. Hiperventilația poate fi provocată de o crestere a cantitatii de oxigen care ventileaza plamanii, alte cauze posibile sunt: b. Concentrarea prea tare pe o sarcină complexă d. Anxietate, căldură, rău de mișcare sau vibrații a. Deshidratare c. Epuizare 40 / 118 PLU_58. Un strat proeminent de nor înclinat de-a lungul traseului de zbor vă poate conduce la: d. A coborî a. Cabrare în sus c. A apasa mai mult palonierul b. Înclinarea aeronavei 41 / 118 PLU_71. Care dintre următoarele simptome poate indica hipoxie? (1,00 P.) d) Urme albastre pe tot corpul b) Crampe musculare în zona superioară a corpului c) Decolorare albastră a buzelor și unghiilor a) Dureri articulare la genunchi și picioare 42 / 118 PLU_5. Semnele initiale ale debutului hipoxiei includ: b. Euforie, stângăcie și tulburări de judecată d. Stângăcie și bufeuri c. Anxietate și senzație de furnicături la degete a. Amețeli și furnicături în degete 43 / 118 PLU_81. Care este o reacție adecvată atunci când un pasager în timpul zborului de croazieră se simte brusc inconfortabil? c) Evitați conversația și alegeți o viteză mai mare a) Reglați temperatura cabinei și preveniți înclinările excesive b) Oferiți oxigen suplimentar și evitați factorii de sarcină redusă d) Porniți suflanta încălzitorului și furnizați pături termice 44 / 118 PLU_105. Nivelul ideal de excitare este în ce punct din diagramă? Vezi figura (HPL- 002); P = Performanță; A = stimulare/stres (1,00 P.); d) Punctul B a) Punctul A c) Punctul C b) Punctul D 45 / 118 PLU_15. Dacă o pistă este mai îngustă decât se aștepta, un pilot va avea tendința: d. De a zbura cu o abordare mai înaltă decât în mod normal și, eventual, sa depaseasca b. De a zbura cu o abordare mai mai mică decât în mod normal și, eventual, sa depaseasca a. De a zbura cu o abordare mai mai mică decât în mod normal și, eventual, sa aterizeze scurt c. De a zbura cu o abordare mai mare decât în mod normal și, eventual, sa aterizeze scurt 46 / 118 PLU_87. Legătura dintre urechea medie și regiunea nasului și gâtului se numește … c) urechea internă. b) cohlee. a) timpan. d) trompa lui Eustache. 47 / 118 PLU_107. Care dintre următoarele calități sunt influențate de stres?; 1. Atenția;2. Concentrarea; 3. Sensibilitatea;4. Memoria a) 2, 4 c) 1, 2, 3, 4 d) 1, 2, 3 b) 1 48 / 118 PLU_96. Un lesin este rezultatul … c) forțelor pozitive g. d) hiperventilație. a) hipoxiei. b) oboselii. 49 / 118 PLU_70. Care dintre următoarele NU este un simptom al hiperventilatiei? b) Furnicături c) Spasm a) Cianoză d) Perturbarea conștiinței 50 / 118 PLU_57. Piloții care sunt conștienți că se confruntă cu dezorientarea spațială ar trebui: c. Să mizeze pe indiciile vizuale externe b. Să se concentreze și să aibă încredere în instrumentele aeronavei a. Să închidă puțin ochii d. Să mizeze pe informatiile somatosenzoriale (seat of pants) 51 / 118 PLU_35. Vizibilitatea este de 5 km, un avion militar opereaza la o viteză de 420 de noduri; un avion ușor se apropie cu o viteză de 120 de noduri. Piloții vor avea un timp maxim în care vor vedea celelalte aeronave și vor lua măsuri evitante. Completați afirmația. a. Aproximativ 40 de secunde b. Aproximativ 35 de secunde d. Aproximativ 20 de secunde c. Aproximativ 30 de secunde 52 / 118 PLU_72. Care dintre simțurile umane este cel mai influențat de hipoxie? b) Percepția tactilă (simțul atingerii) c) Percepția auditivă (auzul) d) Percepția vizuală (vederea) a) Percepția olfactivă (miros) 53 / 118 PLU_51. Având în vedere o apropiere vizuală către o pistă în pantă în sus, care nu are semnalizatoare vizuale pentru panta de alunecare, va rezulta probabil în: d. O apropiere foarte neregulată c. O apropiere mai abruptă decât intenționată b. O apropiere de calea de zbor intenționată a. O apropiere mai scurta decât intenționată 54 / 118 PLU_20. Altimetrul cu trei ace este considerat a fi: c. In mod rezonabil precis, nesigur, dar usor de citit b. Precis, fiabil si usor de citit gresit a. Precis, fiabil si rareori citit gresit d. Citit gresit cu usurinta de către piloții începători 55 / 118 PLU_69. Intoxicația cu monoxid de carbon poate fi cauzată de ... b) eșec al generatorului. a) combustibil sau fluide hidraulice. c) fisuri în schimbătorul de căldură. d) Gheață Pitot. 56 / 118 PLU_21. Funcția sistemului circulator este: b. De a indeparta produsele digestiei c. De a furniza oxigen si substante nutritive celulelor corpului si de a elimina deseurile a. De a furniza energie celulelor d. De a furniza dioxid de carbon si substante nutritive celulelor corpului si de a elimina deseurile 57 / 118 PLU_39. Cea mai bună metodă de menținere a conștientizării situației este: a. Luarea în considerare a tuturor datelor disponibile în timp ce vă actualizați situația și planificați în avans d. Concentrarea la direcția în care mergeți b. Ignorarea informațiilor care nu sunt de acord cu modelul dvs. mental c. Bazarea pe experiență 58 / 118 PLU_2. Sistemul care deplaseaza sangele in interiorul corpului este denumit: b. Sistemul digestiv c. Sistemul cardiac a. Sistemul nervos d. Sistemul circulator 59 / 118 PLU_16. Modul de a menține atentia asupra situației este: a. De a zbura avand ca referinta instrumentele aeronavei c. De a metine directia si de a obtine corectii de pozitie continue b. De a interpreta orice date noi pentru a confirma unde ar trebui să te afli d. De a planifica din timp si de a strange si lua in considerare toate datele disponibile în timp ce vă actualizați situația. 60 / 118 PLU_93. Ce iluzie optică ar putea fi cauzată de o pistă cu o pantă ascendentă în timpul apropierii? d) Pilotul are senzația că apropierea este prea mică și, prin urmare, se apropie de pistă deasupra pantei obișnuite c) Pilotul are senzația că apropierea este prea lentă și accelerează peste viteza normală de apropiere a) Pilotul are senzația că apropierea este prea rapidă și reduce viteza sub viteza normală de apropiere b) Pilotul are senzația că apropierea este prea mare și, prin urmare, coboară sub panta normală de apropiere 61 / 118 PLU_99. Care varianta indică un factor de risc pentru diabet? a) Supraponderalitate b) Fumatul c) Deficiența de somn d) Consumul de alcool 62 / 118 PLU_83. Care este termenul corect pentru sistemul care, printre altele, controlează respirația, digestia și frecvența cardiacă? a) Sistemul nervos critic c) Sistemul nervos automat b) Sistemul nervos autonom d) Sistemul nervos conform 63 / 118 PLU_47 Cu o vizibilitate de zbor de 5 nm, un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 500 de noduri. Aproximativ cât timp au piloții pentru a evita o coliziune dacă contactul vizual a fost făcut la intervalul maxim? d. 20-30 de secunde a. 50 până la 60 de secunde b. 40 până la 50 secunde c. 30 - 40 de secunde 64 / 118 PLU_88. În ce situație NU este posibil să se obțină o compensare a presiunii între urechea medie și mediu? d) Când Tubul eustachian este blocat b) Când toate ferestrele sunt complet închise a) În timpul unei urcări ușoare și lente c) Când respirația are loc numai cu gura 65 / 118 PLU_9. Presiunea ridicată experimentată la scufundări crește solubilitatea azotului în țesuturile corpului. Boala de decompresie este atunci când: a. Mușchii încep să crampeze d. Incep ametelile si greata c. Azotul formează bule atunci când presiunea este crescută b. Azotul formează bule atunci când presiunea este redusă 66 / 118 PLU_32. Adaptarea completă la vederea nocturnă în condiții normale durează: a. 15-20 minute c. 30 până la 40 minute d. 40-45 minute b. 10-15 minute 67 / 118 PLU_7. “Timpul constiintei utile” ar putea fi definit ca: c. Timpul disponibil pentru a efectua sarcini utile înainte de instalarea hipoxiei b. Timpul de la care alimentarea cu aer este redusă pana la la inconștiență a. Timpul de la debutul hipoxiei până la inconștiență d. Timpul disponibil înainte de a vă simți euforic 68 / 118 PLU_48 Un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 500 de noduri. Vizibilitatea este de 5 nm; totuși piloții nu își văd aeronavele până când nu există 3 nm între ele. Cât timp ar avea piloții pentru a evita o coliziune? a. Aproximativ 30 de secunde d. Aproximativ 50 secunde b. Aproximativ 20 de secunde c. Aproximativ 40 de secunde 69 / 118 PLU_41. Pe măsură ce altitudinea crește, oxigenul disponibil pentru corp se reduce din cauza: d. Scăderii proporției de dioxid de carbon c. Scăderii proporției de oxigen b. Scăderii presiunii a. Scăderii temperaturii 70 / 118 PLU_92. O decelerare în timpul unui zbor orizontal drept poate duce la iluzia ... c) înclinare. b) coborâre. a) urcare. d) un zbor inversat. 71 / 118 PLU_77. Care este funcția celulelor albe din sânge (leucocite)? b) Coagularea sangelui a) Transportul de oxigen c) Reglarea glicemiei d) Apărare imună 72 / 118 PLU_64. Care este procentul de azot din atmosferă? d) 0,1% c) 78% a) 1% b) 21% 73 / 118 PLU_84. Care este eroarea de paralaxă? b) Interpretarea greșită a instrumentelor cauzată de unghiul de vedere a) Miopie datorată îmbătrânirii mai ales în timpul nopții c) Percepția greșită a vitezei în timpul rulării d) eroare de decodare în comunicarea dintre piloți 74 / 118 PLU_103. Ce este o eroare latentă? c. eroare care rămâne nedetectată în sistem mult timp b. eroare care are consecințe numai după aterizare d. eroare care are un efect imediat asupra comenzilor a. eroare care este făcută de pilot în mod activ și conștient 75 / 118 PLU_91. O accelerație în timpul unui zbor orizontal drept poate duce la iluzia de ... a) coborâre. b) urcare. d) înclinare. c) un zbor inversat. 76 / 118 PLU_108. În ce circumstanțe este mai probabil să accepți riscuri mai mari? a) Dacă nu există suficiente informații disponibile b) În timpul zborului de verificare din cauza unui nivel ridicat de nervozitate d) Din cauza efectelor dinamice de grup c) În timpul planificării zborului când se prognozează o vreme excelentă 77 / 118 PLU_17. Diagrama de mai jos reprezintă piste cu pante diferite. Care reprezintă o pistă cu o pantă sus? b. B d. Intre A si B c. A a. C 78 / 118 PLU_19. Atunci când funcționează la altitudine sau deasupra norului cu un câmp vizual gol, un pilot ar trebui să fie conștient că ochii vor avea tendința: d. De a se concentra la un punct de 10-12 metri distanță b. De a se concentra la infinit a. De a se concentra la un punct de 1-2 metri distanta c. De a se concentra la orizont 79 / 118 PLU_80. Hipoxia anemică poate fi cauzată de … c) altitudini mari. d) alcool. a) otrăvirea cu monoxid de carbon. b) presiune scăzută. 80 / 118 PLU_105. Procesul în curs de monitorizare a situației curente de zbor se numește … d) conștientizarea situației. b) gândirea situațională. c) procedura de verificare anticipativă. a) verificare constantă a zborului. 81 / 118 PLU_78. Care este funcția trombocitelor din sânge (trombocite)? a) Apărare sistem imunitar c) Reglarea glicemiei d) Transportul oxigenului b) Coagularea sângelui 82 / 118 PLU_29. Un remediu pentru hiperventilație este: a. Incetinirea constienta a ritmului respiratiei b. Eliminarea oxigenului d. Accelerarea conștientă a ritmului respirației c. O palmă puternică 83 / 118 PLU_4. Afectiunea care se manifesta prin insuficient oxigen pentru ca corpul sa-și indeplineasca functiile se numeste: d. Hiperventilatie b. Hipoglicemie a. Hipoxie c. Ipohondrie 84 / 118 PLU_26. După scufundări, piloților li se recomandă să nu zboare în ... (i) ... ore sau ... (ii) ... ore dacă o adâncime de 30 ft a fost depășită: a. i) 8 ii) 16 b. i) 12 ii) 24 c. i) 16 ii) 32 d. i) 24 ii) 48 85 / 118 PLU_34. Cu o vizibilitate de zbor de 3nm, un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 360kts. Aproximativ cât timp au piloții pentru a evita o coliziune dacă contactul vizual a fost făcut la o rază maximă? b. Aproximativ 25 de secunde d. Aproximativ 40 de secunde a. Aproximativ 20 de secunde c. Aproximativ 30 de secunde 86 / 118 PLU_53. Un pilot în zbor drept și nivelat, dar accelerat, poate experimenta percepția iluzorie: d. De a face stânga b. De cabrare în jos c. De a rula la dreapta a. De cabrare în sus 87 / 118 PLU_63. Care este procentul de oxigen din atmosferă la 6000 ft? d) 18,9% c) 78% b) 12% a) 21% 88 / 118 PLU_108. Care răspuns este corect în ceea ce privește stresul? b) Antrenamentul și experiența nu au nicio influență asupra apariției stresului a) Stresul poate apărea dacă pare să nu existe o soluție pentru o anumită problemă c) Stresul și diferitele sale simptome sunt irelevante pentru siguranța zborului d) Toată lumea reacționează la stres în același mod 89 / 118 PLU_1. Ce tip de sistem sunt in corp sistemele Periferic, Central si Autonom? d. Digestiv c. Cardiac b. Nervos a. Circulator 90 / 118 PLU_56. O cauză a răului de mișcare este: c. Mănâncatul cu puțin timp înainte de zbor b. Prea multe indicii vizuale d. O nepotrivire între semnalele de la ochi și urechea internă a. Mișcarea fluidului în urechea internă 91 / 118 PLU_101. Ce este o indicație pentru o atitudine macho? a) Procedură de soluționare atentă c) Manevre de zbor riscante pentru a impresiona spectatorii la sol b) Evaluare cuprinzătoare a riscurilor atunci când se confruntă cu situații necunoscute d) Renunțare rapidă în situații complexe și critice 92 / 118 PLU_90. Care dintre următoarele opțiuni NU stimulează boala de mișcare (dezorientare)? d) Turbulență în zbor de nivel c) Zbor drept și la nivel neaccelerat a) Mișcări ale capului în timpul virajelor b) Zbor sub influența alcoolului 93 / 118 PLU_104. Ce înseamnă termenul „tendinta la confirmare”? d) Verificarea critică a situațiilor ambigue în zbor b) Preferința de a găsi argumente care să dovedească propriul model mental c) Tendința de a confirma fiecare apel radio a) Bucla de feedback într-o comunicare închisă 94 / 118 PLU_102. Care factor poate duce la erori umane? d) Tendința de a percepe ce ne așteptăm să vedem c) Să fim îndoielnici dacă ceva pare neclar sau ambiguu a) Verificare dublă a acțiunilor relevante b) Utilizarea corectă a listelor de verificare 95 / 118 PLU_103. Care este cea mai bună combinație de trăsături cu privire la atitudinea și comportamentul individual pentru un pilot? a) Introvertit - instabil d) Extrovertit - stabil b) Introvertit - stabil c) Extrovertit - instabil 96 / 118 PLU_30. Cum ar putea intra monoxidul de carbon în cabină (cockpit) ? d. Un parbriz crăpat a. O scurgere în sistemul de oxigen c. Prin respirația pasagerului b. O scurgere în încălzitorul cockpitului sau fum de țigară 97 / 118 PLU_109. Care este semnificația „schimbării riscante”? c) Schimbarea spontană a direcției de aterizare atunci când pista are o pantă ascendentă a) Încrucișarea cârmei și a aleronelor pe final scurt b) Tendința de a accepta riscuri mai mari în grupuri d) Reglarea scaunului în zbor 98 / 118 PLU_37. Un pilot în zbor drept și nivelat, dar în decelerare, poate experimenta percepția iluzorie a: b. Zgomot specific a. Rulare la stanga c. Cabrare in jos d. Cabrare in sus 99 / 118 PLU_100. Un factor de risc pentru boala de decompresie este ... b) sport. a) fumatul. c) scufundări înainte de zbor. d) 100% oxigen după decompresie. 100 / 118 PLU_55. În timpul unui zbor, un pilot a experimentat o expunere prelungită la gazele de eșapament, când ar putea fi considerat apt să zboare din nou? b. După 4 sau 5 ore c. După câteva zile a. După una sau două ore d. După 24 de ore 101 / 118 PLU_44 După scufundări la adâncimi de peste 30 ft, ar trebui să lasati: d. 48 ore înainte de zbor a. 6 ore înainte de zbor c. 24 ore înainte de zbor b. 12 ore înainte de zbor 102 / 118 PLU_42. Hemoglobina, o proteină din celulele roșii din sânge, transportă oxigenul, dar se va combina mai ușor cu: d. Monoxid de carbon a. Azot c. Hidrogen b. Dioxid de carbon 103 / 118 PLU_13. Un avion ușor și un avion militar se află pe capul unui traseu de coliziune cu o viteză de apropiere de aproximativ 600 de noduri. În această situație, cum crește imaginea jetului militar pe măsură ce raza de acțiune scade? b. Inițial, imaginea arăta doar o mică rată de creștere, până aproape de impact, când ar creste rapid c. Inițial, imaginea ar crește rapid până aproape de impact, când rata ar încetini d. Imaginea ar crește încet la o rată constantă a. Imaginea ar crește foarte repede la o rată constantă 104 / 118 PLU_110. Ce atitudini periculoase sunt adesea combinate? b) Impulsivitate și atenție c) Invulnerabilitate și auto-abandon a) Macho și invulnerabilitate d) Auto-abandon și macho 105 / 118 PLU_94. Ce impresie poate fi cauzată când vă apropiați de o pistă cu o pantă ascendentă? a. aterizare lângă linia centrală d . depășire a pistei c. aterizare scurtă b. aterizare dură 106 / 118 PLU_102. Pentru ce perioadă de timp aproximativă poate memoria de scurtă durată să stocheze informații? d) 10 până la 20 de secunde a) 35 - 50 de secunde b) 30 până la 40 de secunde c) 3 până la 7 secunde 107 / 118 PLU_24. În comparație cu un nefumător, este probabil ca un fumător de tutun să simtă simptome de hipoxie la: b. O altitudine mai mare a cabinei d. Orice altitudine c. Aceeași altitudine a cabinei a. O altitudine mai mică a cabinei 108 / 118 PLU_50. Se poate spune că un pilot este …..? ….. atunci când percepția sa despre locul în care crede că este avionul se potrivește acolo unde se află de fapt aeronava. a. Norocos c. In grafic d. În planul de zbor b. Conștient de situație 109 / 118 PLU_14. După ce ați permis suficient timp pentru a se dezvolta vederea nocturnă, atunci când priviți un obiect dincolo de aeronavă, acuitatea vizuală maximă se realizează prin căutarea: c. Direct la obiect a. Puțin sub obiect d. Ușor îndepărtat de centru cu aproximativ 10 ° b. 45 ° spre partea obiectului 110 / 118 PLU_31. Să presupunem că o unitate este o jumătate de halbă de bere, un pahar standard de vin sau o singură măsură de spirt.;Aproximativ cât timp va dura pentru a elimina o unitate de alcool din sânge? c. 2 ore b. 30 minute a. 1 ora d. 3 ore 111 / 118 PLU_12. Cu o vizibilitate de zbor de 3nm, un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 400kts. Aproximativ cât timp au piloții pentru a evita o coliziune dacă contactul vizual a fost făcut la o rază maximă? b. Aproximativ 33 de secunde c. Aproximativ 38 de secunde a. Aproximativ 27 de secunde d. Aproximativ 20 de secunde 112 / 118 PLU_6. Receptorii chimici din creier guvernează procesul respirator. Sunt foarte sensibili la modificari ale nivelului de d. Calciu a. Azot c. Dioxid de carbon b. Oxigen 113 / 118 PLU_65. La care altitudine este presiunea atmosferică aproximativ jumătate din valoarea MSL (1013hPa)? a) 18000 ft c) 10000 ft b) 5000 ft d) 22000 ft 114 / 118 PLU_38. Având în vedere o apropiere vizuală către o pistă în pantă în jos, descendentă, care nu are semnalizatoare vizuale pentru panta de alunecare, va rezulta probabil: a. Abordarea mai scurta decât s-a dorit d. Abordarea foarte neregulată b. Aproape de calea de zbor intenționată c. Abordarea mai abruptă decât intenționată 115 / 118 PLU_85. Ce caracteristică este importantă atunci când alegeți ochelarii de soare folosiți de piloți? c) Piesă laterală curbată b) Fără filtru UV a) Non-polarizat d) Incasabili 116 / 118 PLU_73. De la ce altitudine, corpul reacționează de obicei la presiunea atmosferică în scădere? a) 2000 de picioare d) 12000 de picioare c) 10000 de picioare b) 7000 de picioare 117 / 118 PLU_97. Iluziile vizuale sunt cauzate în principal de ... a) mișcări rapide ale ochilor. c) daltonism. b) interpretarea greșită a creierului. d) viziune binoculara. 118 / 118 PLU_59. Imaginați-vă că zburați cu un pilot mai experimentat; el a ales un mod de acțiune care credeți că poate pune în pericol zborul. Ce ar trebui să faceți? a. Acceptați cursul acțiunii pentru a nu vă compromite relația d. Acceptați cursul acțiunii, dar sunteți pregătiți să preluați controlul c. Exprimați întotdeauna orice îndoieli b. Puneți la îndoială judecata sa numai dacă credeți că va reacționa pozitiv Your score is 0% Restart quiz