Performanțe și limitări umane 0% 0 votes, 0 avg 196 Ikarus Flight School Performanțe și limitări umane IKARUS FLIGHT SCHOOL 1 / 118 PLU_107. Care dintre următoarele calități sunt influențate de stres?; 1. Atenția;2. Concentrarea; 3. Sensibilitatea;4. Memoria a) 2, 4 d) 1, 2, 3 b) 1 c) 1, 2, 3, 4 2 / 118 PLU_17. Diagrama de mai jos reprezintă piste cu pante diferite. Care reprezintă o pistă cu o pantă sus? a. C c. A d. Intre A si B b. B 3 / 118 PLU_37. Un pilot în zbor drept și nivelat, dar în decelerare, poate experimenta percepția iluzorie a: a. Rulare la stanga b. Zgomot specific d. Cabrare in sus c. Cabrare in jos 4 / 118 PLU_106. În ce moment al diagramei se va simți un pilot suprasolicitat? ; A se vedea figura (HPL-002);P = Performanță;A = stimulare/stres a) Punctul D c) Punctul C b) Punctul B d) Punctul A 5 / 118 PLU_59. Imaginați-vă că zburați cu un pilot mai experimentat; el a ales un mod de acțiune care credeți că poate pune în pericol zborul. Ce ar trebui să faceți? a. Acceptați cursul acțiunii pentru a nu vă compromite relația c. Exprimați întotdeauna orice îndoieli d. Acceptați cursul acțiunii, dar sunteți pregătiți să preluați controlul b. Puneți la îndoială judecata sa numai dacă credeți că va reacționa pozitiv 6 / 118 PLU_102. Pentru ce perioadă de timp aproximativă poate memoria de scurtă durată să stocheze informații? b) 30 până la 40 de secunde c) 3 până la 7 secunde d) 10 până la 20 de secunde a) 35 - 50 de secunde 7 / 118 PLU_7. “Timpul constiintei utile” ar putea fi definit ca: b. Timpul de la care alimentarea cu aer este redusă pana la la inconștiență c. Timpul disponibil pentru a efectua sarcini utile înainte de instalarea hipoxiei d. Timpul disponibil înainte de a vă simți euforic a. Timpul de la debutul hipoxiei până la inconștiență 8 / 118 PLU_50. Se poate spune că un pilot este …..? ….. atunci când percepția sa despre locul în care crede că este avionul se potrivește acolo unde se află de fapt aeronava. c. In grafic a. Norocos b. Conștient de situație d. În planul de zbor 9 / 118 PLU_33. Care este scopul tubului lui Eustachie (trompa eustachiana) ? a. Permite golirea urechii medii d. Permite presiunea din sinus să se egalizeze cu presiunea urechii medii c. Permite egalizarea presiunii în urechea exterioară cu presiunea ambientală b. Permite presiunii din urechea medie să se egalizeze cu presiunea ambientală 10 / 118 PLU_15. Dacă o pistă este mai îngustă decât se aștepta, un pilot va avea tendința: b. De a zbura cu o abordare mai mai mică decât în mod normal și, eventual, sa depaseasca c. De a zbura cu o abordare mai mare decât în mod normal și, eventual, sa aterizeze scurt a. De a zbura cu o abordare mai mai mică decât în mod normal și, eventual, sa aterizeze scurt d. De a zbura cu o abordare mai înaltă decât în mod normal și, eventual, sa depaseasca 11 / 118 PLU_108. În ce circumstanțe este mai probabil să accepți riscuri mai mari? c) În timpul planificării zborului când se prognozează o vreme excelentă d) Din cauza efectelor dinamice de grup a) Dacă nu există suficiente informații disponibile b) În timpul zborului de verificare din cauza unui nivel ridicat de nervozitate 12 / 118 PLU_110. Ce atitudini periculoase sunt adesea combinate? a) Macho și invulnerabilitate d) Auto-abandon și macho b) Impulsivitate și atenție c) Invulnerabilitate și auto-abandon 13 / 118 PLU_30. Cum ar putea intra monoxidul de carbon în cabină (cockpit) ? c. Prin respirația pasagerului b. O scurgere în încălzitorul cockpitului sau fum de țigară a. O scurgere în sistemul de oxigen d. Un parbriz crăpat 14 / 118 PLU_102. Care factor poate duce la erori umane? c) Să fim îndoielnici dacă ceva pare neclar sau ambiguu a) Verificare dublă a acțiunilor relevante d) Tendința de a percepe ce ne așteptăm să vedem b) Utilizarea corectă a listelor de verificare 15 / 118 PLU_31. Să presupunem că o unitate este o jumătate de halbă de bere, un pahar standard de vin sau o singură măsură de spirt.;Aproximativ cât timp va dura pentru a elimina o unitate de alcool din sânge? a. 1 ora b. 30 minute d. 3 ore c. 2 ore 16 / 118 PLU_71. Care dintre următoarele simptome poate indica hipoxie? (1,00 P.) c) Decolorare albastră a buzelor și unghiilor b) Crampe musculare în zona superioară a corpului d) Urme albastre pe tot corpul a) Dureri articulare la genunchi și picioare 17 / 118 PLU_88. În ce situație NU este posibil să se obțină o compensare a presiunii între urechea medie și mediu? c) Când respirația are loc numai cu gura b) Când toate ferestrele sunt complet închise a) În timpul unei urcări ușoare și lente d) Când Tubul eustachian este blocat 18 / 118 PLU_105. Nivelul ideal de excitare este în ce punct din diagramă? Vezi figura (HPL- 002); P = Performanță; A = stimulare/stres (1,00 P.); c) Punctul C b) Punctul D a) Punctul A d) Punctul B 19 / 118 PLU_34. Cu o vizibilitate de zbor de 3nm, un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 360kts. Aproximativ cât timp au piloții pentru a evita o coliziune dacă contactul vizual a fost făcut la o rază maximă? b. Aproximativ 25 de secunde c. Aproximativ 30 de secunde d. Aproximativ 40 de secunde a. Aproximativ 20 de secunde 20 / 118 PLU_27. Boala de decompresie este cauzată de care gaz care iese din soluție pentru a forma bule în țesuturile corpului? c. Azot d. Dioxid de carbon a. Hidrogen b. Oxigen 21 / 118 PLU_3. In atmosfera, proportia de oxigen: c. Ramane constanta a. Crește pe măsură ce altitudinea crește b. Scade pe măsură ce altitudinea crește d. Inițial crește, apoi scade 22 / 118 PLU_32. Adaptarea completă la vederea nocturnă în condiții normale durează: d. 40-45 minute c. 30 până la 40 minute a. 15-20 minute b. 10-15 minute 23 / 118 PLU_18. În mod ideal, într-o cabină de comandă (cockpit), comenzile care operează diferite sisteme ar trebui să fie proiectate astfel: b. Arată și se simt diferit c. Arată similar și sunt ușor de utilizat d. Arată la fel, dar se simt diferit a. Arată și se simt la fel 24 / 118 PLU_108. Care răspuns este corect în ceea ce privește stresul? c) Stresul și diferitele sale simptome sunt irelevante pentru siguranța zborului b) Antrenamentul și experiența nu au nicio influență asupra apariției stresului d) Toată lumea reacționează la stres în același mod a) Stresul poate apărea dacă pare să nu existe o soluție pentru o anumită problemă 25 / 118 PLU_91. O accelerație în timpul unui zbor orizontal drept poate duce la iluzia de ... d) înclinare. b) urcare. c) un zbor inversat. a) coborâre. 26 / 118 PLU_13. Un avion ușor și un avion militar se află pe capul unui traseu de coliziune cu o viteză de apropiere de aproximativ 600 de noduri. În această situație, cum crește imaginea jetului militar pe măsură ce raza de acțiune scade? d. Imaginea ar crește încet la o rată constantă b. Inițial, imaginea arăta doar o mică rată de creștere, până aproape de impact, când ar creste rapid a. Imaginea ar crește foarte repede la o rată constantă c. Inițial, imaginea ar crește rapid până aproape de impact, când rata ar încetini 27 / 118 PLU_1. Ce tip de sistem sunt in corp sistemele Periferic, Central si Autonom? b. Nervos a. Circulator d. Digestiv c. Cardiac 28 / 118 PLU_87. Legătura dintre urechea medie și regiunea nasului și gâtului se numește … a) timpan. d) trompa lui Eustache. b) cohlee. c) urechea internă. 29 / 118 PLU_63. Care este procentul de oxigen din atmosferă la 6000 ft? b) 12% d) 18,9% a) 21% c) 78% 30 / 118 PLU_14. După ce ați permis suficient timp pentru a se dezvolta vederea nocturnă, atunci când priviți un obiect dincolo de aeronavă, acuitatea vizuală maximă se realizează prin căutarea: b. 45 ° spre partea obiectului c. Direct la obiect a. Puțin sub obiect d. Ușor îndepărtat de centru cu aproximativ 10 ° 31 / 118 PLU_66. Aerul este format din oxigen, azot și alte gaze. Care este procentul aproximativ al altor gaze? a) 0,1% b) 78% d) 21% c) 1% 32 / 118 PLU_68. Ce înseamnă termenul „Red-out”? c) Anemie cauzată de o leziune b) Erupție cutanată în timpul bolii de decompresie d) Percepția falsificată a culorii în timpul răsăritului și apusului a) „Valul rosu” în timpul încărcărilor negative g 33 / 118 PLU_93. Ce iluzie optică ar putea fi cauzată de o pistă cu o pantă ascendentă în timpul apropierii? a) Pilotul are senzația că apropierea este prea rapidă și reduce viteza sub viteza normală de apropiere b) Pilotul are senzația că apropierea este prea mare și, prin urmare, coboară sub panta normală de apropiere c) Pilotul are senzația că apropierea este prea lentă și accelerează peste viteza normală de apropiere d) Pilotul are senzația că apropierea este prea mică și, prin urmare, se apropie de pistă deasupra pantei obișnuite 34 / 118 PLU_107. În ce moduri diferite un risc poate fi tratat în mod adecvat? c) Evitați, reduceți, transferați, acceptați a) Extrudați, evitați, atenuați, transferați b) Ignorați, acceptați, transferați, extrudați d) Evitați, ignorați, atenuați, reduceți 35 / 118 PLU_95. Apariția unui vertij este cel mai probabil la mișcarea capului ... d) în timpul unei urcări. a) în timpul unui zbor orizontal drept. c) în timpul unei coborâri. b) în timpul unui viraj. 36 / 118 PLU_67. Intoxicația cu monoxid de carbon poate fi cauzată de ... c) fumat. a) prea puțin somn. d) alimente nesănătoase. b) alcool. 37 / 118 PLU_41. Pe măsură ce altitudinea crește, oxigenul disponibil pentru corp se reduce din cauza: a. Scăderii temperaturii b. Scăderii presiunii c. Scăderii proporției de oxigen d. Scăderii proporției de dioxid de carbon 38 / 118 PLU_25. Hiperventilația poate fi provocată de o crestere a cantitatii de oxigen care ventileaza plamanii, alte cauze posibile sunt: c. Epuizare a. Deshidratare d. Anxietate, căldură, rău de mișcare sau vibrații b. Concentrarea prea tare pe o sarcină complexă 39 / 118 PLU_10. Gama sistemului auditiv uman este: a. 20 până la 20.000 Hz d. 200 până la 200.000 Hz b. 20 până la 200.000 Hz c. 200 până la 20.000 Hz 40 / 118 PLU_82. Care este termenul corect pentru o reacție involuntară și stereotipă a unui organism la stimularea unui receptor? a) Reducție c) Coerență d) Reflex b) Virulență 41 / 118 PLU_45 Partea ochiului care este sensibilă la lumină se numește: b. Cristalin d. Retină a. Iris c. Fovea 42 / 118 PLU_48 Un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 500 de noduri. Vizibilitatea este de 5 nm; totuși piloții nu își văd aeronavele până când nu există 3 nm între ele. Cât timp ar avea piloții pentru a evita o coliziune? a. Aproximativ 30 de secunde b. Aproximativ 20 de secunde c. Aproximativ 40 de secunde d. Aproximativ 50 secunde 43 / 118 PLU_90. Care dintre următoarele opțiuni NU stimulează boala de mișcare (dezorientare)? d) Turbulență în zbor de nivel c) Zbor drept și la nivel neaccelerat b) Zbor sub influența alcoolului a) Mișcări ale capului în timpul virajelor 44 / 118 PLU_61. Majoritatea accidentelor aviatice sunt cauzate de ... a) defecțiune tehnică. c) influențe geografice. d) eroare umană. b) influențe meteorologice. 45 / 118 PLU_62. Modelul de "brânză elvețiană””(swiss cheese) poate fi folosit pentru a explica ... c) soluție optimă de problemă. d) starea de pregătire a unui pilot. a) lanț de erori. b) procedura pentru o aterizare de urgență. 46 / 118 PLU_58. Un strat proeminent de nor înclinat de-a lungul traseului de zbor vă poate conduce la: a. Cabrare în sus b. Înclinarea aeronavei d. A coborî c. A apasa mai mult palonierul 47 / 118 PLU_4. Afectiunea care se manifesta prin insuficient oxigen pentru ca corpul sa-și indeplineasca functiile se numeste: d. Hiperventilatie a. Hipoxie b. Hipoglicemie c. Ipohondrie 48 / 118 PLU_42. Hemoglobina, o proteină din celulele roșii din sânge, transportă oxigenul, dar se va combina mai ușor cu: d. Monoxid de carbon a. Azot b. Dioxid de carbon c. Hidrogen 49 / 118 PLU_38. Având în vedere o apropiere vizuală către o pistă în pantă în jos, descendentă, care nu are semnalizatoare vizuale pentru panta de alunecare, va rezulta probabil: d. Abordarea foarte neregulată c. Abordarea mai abruptă decât intenționată a. Abordarea mai scurta decât s-a dorit b. Aproape de calea de zbor intenționată 50 / 118 PLU_83. Care este termenul corect pentru sistemul care, printre altele, controlează respirația, digestia și frecvența cardiacă? d) Sistemul nervos conform a) Sistemul nervos critic b) Sistemul nervos autonom c) Sistemul nervos automat 51 / 118 PLU_74. Care altitudine marchează limita inferioară în care corpul nu este în măsură să compenseze complet efectele presiunii atmosferice scăzute? b) 22000 de picioare a) 12000 de picioare d) 7000 de picioare c) 5000 de picioare 52 / 118 PLU_106. În ceea ce privește modelul de comunicare, cum poate fi asigurată utilizarea aceluiași cod în timpul comunicării radio? c) Prin utilizarea căștilor adecvate a) Prin utilizarea frazeologiei radio d) Printr-o anumită alocare de frecvență b) Prin utilizarea aparatelor de radio certificate numai pentru utilizare în aviație 53 / 118 PLU_65. La care altitudine este presiunea atmosferică aproximativ jumătate din valoarea MSL (1013hPa)? d) 22000 ft b) 5000 ft c) 10000 ft a) 18000 ft 54 / 118 PLU_12. Cu o vizibilitate de zbor de 3nm, un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 400kts. Aproximativ cât timp au piloții pentru a evita o coliziune dacă contactul vizual a fost făcut la o rază maximă? b. Aproximativ 33 de secunde c. Aproximativ 38 de secunde a. Aproximativ 27 de secunde d. Aproximativ 20 de secunde 55 / 118 PLU_78. Care este funcția trombocitelor din sânge (trombocite)? a) Apărare sistem imunitar b) Coagularea sângelui c) Reglarea glicemiei d) Transportul oxigenului 56 / 118 PLU_101. Care afirmație este corectă în ceea ce privește memoria pe termen scurt? c) Poate stoca 3 (± 1) articole timp de 5 până la 10 secunde b) Poate stoca 7 (± 2) articole timp de 10 până la 20 de secunde a) Poate stoca 10 (± 5) articole timp de 30 până la 60 de secunde d) Poate stoca 5 (± 2) articole timp de 1 până la 2 minute 57 / 118 PLU_94. Ce impresie poate fi cauzată când vă apropiați de o pistă cu o pantă ascendentă? a. aterizare lângă linia centrală c. aterizare scurtă d . depășire a pistei b. aterizare dură 58 / 118 PLU_92. O decelerare în timpul unui zbor orizontal drept poate duce la iluzia ... a) urcare. c) înclinare. b) coborâre. d) un zbor inversat. 59 / 118 PLU_72. Care dintre simțurile umane este cel mai influențat de hipoxie? a) Percepția olfactivă (miros) b) Percepția tactilă (simțul atingerii) d) Percepția vizuală (vederea) c) Percepția auditivă (auzul) 60 / 118 PLU_24. În comparație cu un nefumător, este probabil ca un fumător de tutun să simtă simptome de hipoxie la: d. Orice altitudine b. O altitudine mai mare a cabinei c. Aceeași altitudine a cabinei a. O altitudine mai mică a cabinei 61 / 118 PLU_103. Ce este o eroare latentă? c. eroare care rămâne nedetectată în sistem mult timp b. eroare care are consecințe numai după aterizare d. eroare care are un efect imediat asupra comenzilor a. eroare care este făcută de pilot în mod activ și conștient 62 / 118 PLU_44 După scufundări la adâncimi de peste 30 ft, ar trebui să lasati: a. 6 ore înainte de zbor b. 12 ore înainte de zbor d. 48 ore înainte de zbor c. 24 ore înainte de zbor 63 / 118 PLU_104. Delăsarea este un risc datorat … c) ratei mari de erori a sistemelor tehnice. a) numărului mare de greșeli comise în mod normal de oameni. d) opțiunii mai bune de formare pentru tinerii piloți. b) automatizării sporite a cabinei de pilotaj. 64 / 118 PLU_69. Intoxicația cu monoxid de carbon poate fi cauzată de ... b) eșec al generatorului. d) Gheață Pitot. a) combustibil sau fluide hidraulice. c) fisuri în schimbătorul de căldură. 65 / 118 PLU_85. Ce caracteristică este importantă atunci când alegeți ochelarii de soare folosiți de piloți? a) Non-polarizat d) Incasabili b) Fără filtru UV c) Piesă laterală curbată 66 / 118 PLU_22. Există trei sisteme nervoase în corp. Acestea sunt: a. Periferic, de baza si Automat c. Periferic, Central si Autonom b. Periferic, de baza si Autonom d. Periferic, Central si Automatic 67 / 118 PLU_100. Un factor de risc pentru boala de decompresie este ... b) sport. a) fumatul. d) 100% oxigen după decompresie. c) scufundări înainte de zbor. 68 / 118 PLU_47 Cu o vizibilitate de zbor de 5 nm, un avion ușor și un avion militar au o viteză de apropiere de 500 de noduri. Aproximativ cât timp au piloții pentru a evita o coliziune dacă contactul vizual a fost făcut la intervalul maxim? a. 50 până la 60 de secunde d. 20-30 de secunde c. 30 - 40 de secunde b. 40 până la 50 secunde 69 / 118 PLU_20. Altimetrul cu trei ace este considerat a fi: c. In mod rezonabil precis, nesigur, dar usor de citit a. Precis, fiabil si rareori citit gresit b. Precis, fiabil si usor de citit gresit d. Citit gresit cu usurinta de către piloții începători 70 / 118 PLU_64. Care este procentul de azot din atmosferă? a) 1% d) 0,1% c) 78% b) 21% 71 / 118 PLU_75. Care este funcția celulelor roșii din sânge (eritrocite)? c) Apărare imună d) Reglarea glicemie a) Transportul de oxigen b) Coagularea sangelui 72 / 118 PLU_28. Senzații de amețeală, furnicături de degete și buze și anxietate în timpul operării sub 10.000 ft AMSL, ar indica: b. Hiperglicemie d. Hiperventilație a. Hipoxie c. Hiperactivitate 73 / 118 PLU_98. Scăderea medie a nivelului de alcool din sânge pentru un adult într-o oră este de aproximativ ... c) 0,03 la sută. a) 0,1 la sută. d) 0,3 la sută. b) 0,01 la sută. 74 / 118 PLU_5. Semnele initiale ale debutului hipoxiei includ: a. Amețeli și furnicături în degete c. Anxietate și senzație de furnicături la degete b. Euforie, stângăcie și tulburări de judecată d. Stângăcie și bufeuri 75 / 118 PLU_97. Iluziile vizuale sunt cauzate în principal de ... d) viziune binoculara. c) daltonism. a) mișcări rapide ale ochilor. b) interpretarea greșită a creierului. 76 / 118 PLU_9. Presiunea ridicată experimentată la scufundări crește solubilitatea azotului în țesuturile corpului. Boala de decompresie este atunci când: a. Mușchii încep să crampeze d. Incep ametelile si greata c. Azotul formează bule atunci când presiunea este crescută b. Azotul formează bule atunci când presiunea este redusă 77 / 118 PLU_89. Pozitionarea la nivel a aripilor după o perioadă mai lungă de virare poate duce la impresia de ... a) începerea unei coborâri. d) rotire în direcția opusă. b) începerea unei urcări. c) rotire constantă în aceeași direcție ca înainte. 78 / 118 PLU_84. Care este eroarea de paralaxă? a) Miopie datorată îmbătrânirii mai ales în timpul nopții b) Interpretarea greșită a instrumentelor cauzată de unghiul de vedere c) Percepția greșită a vitezei în timpul rulării d) eroare de decodare în comunicarea dintre piloți 79 / 118 PLU_55. În timpul unui zbor, un pilot a experimentat o expunere prelungită la gazele de eșapament, când ar putea fi considerat apt să zboare din nou? a. După una sau două ore c. După câteva zile d. După 24 de ore b. După 4 sau 5 ore 80 / 118 PLU_43 Hiperventilația poate fi remediată prin: c. Respirând intr-o pungă de hârtie b. Aplicarea unei comprese reci a. Creșterea ratei de respirație d. Speriind persoana 81 / 118 PLU_39. Cea mai bună metodă de menținere a conștientizării situației este: c. Bazarea pe experiență a. Luarea în considerare a tuturor datelor disponibile în timp ce vă actualizați situația și planificați în avans d. Concentrarea la direcția în care mergeți b. Ignorarea informațiilor care nu sunt de acord cu modelul dvs. mental 82 / 118 PLU_46 De ce nu ar trebui să zbori când esti racit? c. Este posibil ca presiunea dintre urechea medie și atmosferică să nu fie egalizată b. Este posibil ca presiunea dintre urechea internă și aerul atmosferic poate să nu fie egalizată d. Este posibil ca presiunea dintre urechea medie și cea externă să nu fie egalizată a. Este posibil ca presiunea dintre urechea internă și urechea medie să nu fie egalizată 83 / 118 PLU_76. Care dintre următoarele este responsabil pentru coagularea sângelui? b) Capilare ale arterelor a) Celule roșii din sânge (eritrocite) d) Plăci de sânge (trombocite) c) Celule albe din sânge (leucocite) 84 / 118 PLU_52. Dacă o pistă este mai largă decât se aștepta, un pilot va avea tendința: c. De a zbura cu o apropiere mai mare decât în mod normal și, eventual, să aterizeze scurt d. De a zbura o apropiere mai înaltă decât în mod normal și, eventual, să depășească a. De a zbura cu o apropiere mai mică decât în mod normal și, eventual, să aterizeze scurt b. De a zbura cu o apropiere mai mică decât în mod normal și, eventual, să depășească 85 / 118 PLU_23. Respirația are loc ca o acțiune involuntară. Este reglata de: b. Orice modificare a presiunii aerului c. Orice schimbare de altitudine a. Cantitatea de oxigen din sânge d. Cantitatea de dioxid de carbon din sânge 86 / 118 PLU_73. De la ce altitudine, corpul reacționează de obicei la presiunea atmosferică în scădere? a) 2000 de picioare d) 12000 de picioare c) 10000 de picioare b) 7000 de picioare 87 / 118 PLU_105. Procesul în curs de monitorizare a situației curente de zbor se numește … b) gândirea situațională. c) procedura de verificare anticipativă. a) verificare constantă a zborului. d) conștientizarea situației. 88 / 118 PLU_103. Care este cea mai bună combinație de trăsături cu privire la atitudinea și comportamentul individual pentru un pilot? c) Extrovertit - instabil d) Extrovertit - stabil b) Introvertit - stabil a) Introvertit - instabil 89 / 118 PLU_29. Un remediu pentru hiperventilație este: d. Accelerarea conștientă a ritmului respirației a. Incetinirea constienta a ritmului respiratiei b. Eliminarea oxigenului c. O palmă puternică 90 / 118 PLU_57. Piloții care sunt conștienți că se confruntă cu dezorientarea spațială ar trebui: b. Să se concentreze și să aibă încredere în instrumentele aeronavei c. Să mizeze pe indiciile vizuale externe a. Să închidă puțin ochii d. Să mizeze pe informatiile somatosenzoriale (seat of pants) 91 / 118 PLU_56. O cauză a răului de mișcare este: c. Mănâncatul cu puțin timp înainte de zbor a. Mișcarea fluidului în urechea internă b. Prea multe indicii vizuale d. O nepotrivire între semnalele de la ochi și urechea internă 92 / 118 PLU_36. Cea mai eficientă metodă de scanare vizuală este: d. Măturați rapid întregul câmp vizual de la stânga la dreapta c. Concentrați-vă pe zonele cele mai probabile pentru trafic a. O serie de mișcări oculare scurte distanțate în mod regulat pentru a căuta sectorul cerului la 10 ° b. Măturați încet întregul câmp vizual de la stânga la dreapta 93 / 118 PLU_86. Ce parte a sistemului vizual este responsabilă pentru viziunea culorilor? d) Punctul orb b) Tijele a) Conurile c) Macula 94 / 118 PLU_70. Care dintre următoarele NU este un simptom al hiperventilatiei? b) Furnicături a) Cianoză d) Perturbarea conștiinței c) Spasm 95 / 118 PLU_99. Care varianta indică un factor de risc pentru diabet? a) Supraponderalitate d) Consumul de alcool c) Deficiența de somn b) Fumatul 96 / 118 PLU_40. Un pilot care intenționează să se auto-medicamenteze folosind un preparat care nu necesită prescripția medicului ar trebui: a. Să verifice dacă efectele secundare au fost evaluate și sunt minore c. Să solicite sfaturi profesionale de la un CAA AME b. Să vadă dacă medicamentele au efecte secundare înainte de a zbura d. Să fie conștient de orice efect secundar, probabil, de reducere a performanței 97 / 118 PLU_79. Care dintre următoarele NU este un factor de risc pentru hipoxie? d) Scufundarea b) Menstruația c) Donarea de sânge a) Fumatul 98 / 118 PLU_49 La o aeronavă cu o indicație de poziție a ochiului proiectată, scaunul ar trebui să fie: c. Lăsat așa cum a fost găsit, pilotul anterior îl va regla a. Ajustat în timpul croazierei pentru a permite poziției optime de scanare a pilotului d. Ajustat înainte de plecare și utilizat pentru toate fazele zborului b. Ajustat pentru decolare și aterizare 99 / 118 PLU_51. Având în vedere o apropiere vizuală către o pistă în pantă în sus, care nu are semnalizatoare vizuale pentru panta de alunecare, va rezulta probabil în: c. O apropiere mai abruptă decât intenționată b. O apropiere de calea de zbor intenționată a. O apropiere mai scurta decât intenționată d. O apropiere foarte neregulată 100 / 118 PLU_6. Receptorii chimici din creier guvernează procesul respirator. Sunt foarte sensibili la modificari ale nivelului de d. Calciu c. Dioxid de carbon a. Azot b. Oxigen 101 / 118 PLU_77. Care este funcția celulelor albe din sânge (leucocite)? a) Transportul de oxigen b) Coagularea sangelui c) Reglarea glicemiei d) Apărare imună 102 / 118 PLU_16. Modul de a menține atentia asupra situației este: d. De a planifica din timp si de a strange si lua in considerare toate datele disponibile în timp ce vă actualizați situația. a. De a zbura avand ca referinta instrumentele aeronavei b. De a interpreta orice date noi pentru a confirma unde ar trebui să te afli c. De a metine directia si de a obtine corectii de pozitie continue 103 / 118 PLU_11. Un pilot care suferă de gastro-enterită este: a. Probabil potrivit pentru a zbura d. Nepotrivit pentru zbor c. Nu este potrivit pentru a zbura mai mult de o oră b. Potrivit pentru a zbura dar cu medicamente 104 / 118 PLU_96. Un lesin este rezultatul … d) hiperventilație. a) hipoxiei. c) forțelor pozitive g. b) oboselii. 105 / 118 PLU_8. Deși individual variază, piloții nu ar trebui să sufere efectele hipoxiei atunci când operează până la o altitudine cuprinsă între: b. 9.000 ft a. 8.000 ft c. 10.000 ft d. 12.000 ft 106 / 118 PLU_54. Zborul în condiții de ceață îl poate face un pilot să creadă că obiectele din afara aeronavei sunt: d. Mai aproape și mai mici decât în realitate c. Mai mari decât sunt de fapt b. Mai departe decât sunt a. Mai aproape decât în realitate 107 / 118 PLU_2. Sistemul care deplaseaza sangele in interiorul corpului este denumit: a. Sistemul nervos d. Sistemul circulator b. Sistemul digestiv c. Sistemul cardiac 108 / 118 PLU_35. Vizibilitatea este de 5 km, un avion militar opereaza la o viteză de 420 de noduri; un avion ușor se apropie cu o viteză de 120 de noduri. Piloții vor avea un timp maxim în care vor vedea celelalte aeronave și vor lua măsuri evitante. Completați afirmația. b. Aproximativ 35 de secunde a. Aproximativ 40 de secunde c. Aproximativ 30 de secunde d. Aproximativ 20 de secunde 109 / 118 PLU_19. Atunci când funcționează la altitudine sau deasupra norului cu un câmp vizual gol, un pilot ar trebui să fie conștient că ochii vor avea tendința: d. De a se concentra la un punct de 10-12 metri distanță a. De a se concentra la un punct de 1-2 metri distanta b. De a se concentra la infinit c. De a se concentra la orizont 110 / 118 PLU_80. Hipoxia anemică poate fi cauzată de … d) alcool. a) otrăvirea cu monoxid de carbon. c) altitudini mari. b) presiune scăzută. 111 / 118 PLU_109. Care este semnificația „schimbării riscante”? c) Schimbarea spontană a direcției de aterizare atunci când pista are o pantă ascendentă d) Reglarea scaunului în zbor b) Tendința de a accepta riscuri mai mari în grupuri a) Încrucișarea cârmei și a aleronelor pe final scurt 112 / 118 PLU_26. După scufundări, piloților li se recomandă să nu zboare în ... (i) ... ore sau ... (ii) ... ore dacă o adâncime de 30 ft a fost depășită: c. i) 16 ii) 32 b. i) 12 ii) 24 d. i) 24 ii) 48 a. i) 8 ii) 16 113 / 118 PLU_21. Funcția sistemului circulator este: c. De a furniza oxigen si substante nutritive celulelor corpului si de a elimina deseurile b. De a indeparta produsele digestiei a. De a furniza energie celulelor d. De a furniza dioxid de carbon si substante nutritive celulelor corpului si de a elimina deseurile 114 / 118 PLU_101. Ce este o indicație pentru o atitudine macho? d) Renunțare rapidă în situații complexe și critice c) Manevre de zbor riscante pentru a impresiona spectatorii la sol a) Procedură de soluționare atentă b) Evaluare cuprinzătoare a riscurilor atunci când se confruntă cu situații necunoscute 115 / 118 PLU_81. Care este o reacție adecvată atunci când un pasager în timpul zborului de croazieră se simte brusc inconfortabil? d) Porniți suflanta încălzitorului și furnizați pături termice c) Evitați conversația și alegeți o viteză mai mare b) Oferiți oxigen suplimentar și evitați factorii de sarcină redusă a) Reglați temperatura cabinei și preveniți înclinările excesive 116 / 118 PLU_60. Atunci când operează la un nivel scăzut, o persoană care respiră anormal și prezintă simptomele hipoxiei suferă probabil de: a. Hipoxie b. Rău de mișcare d. Hiperventilație c. Frică de zbor 117 / 118 PLU_53. Un pilot în zbor drept și nivelat, dar accelerat, poate experimenta percepția iluzorie: d. De a face stânga a. De cabrare în sus c. De a rula la dreapta b. De cabrare în jos 118 / 118 PLU_104. Ce înseamnă termenul „tendinta la confirmare”? c) Tendința de a confirma fiecare apel radio a) Bucla de feedback într-o comunicare închisă d) Verificarea critică a situațiilor ambigue în zbor b) Preferința de a găsi argumente care să dovedească propriul model mental Your score is 0% Restart quiz