C42 C
Agilitate maxima
: 472,5 kg (proiectare pentru 560 kg)
Aprobare ca: LTF-UL / BCAR S

Caracteristici ale C42 C
IKARUS C 42 C este o dezvoltare inovatoare, bazată pe seria dovedită IKARUS C 42 B
– Profil puternic din aripa EH cu sandwich GRP, extremitate avansată
– Aerodinamica standard și aripi optimizate de simulare a debitului CFD
– Controlați mai bine confortul datorită winglets și directiei Flettner
– O mai bună răcire a motorului, datorită suportului ușor pentru tuburi cu cadru tubular realizat din oțel de înaltă performanță
– Garnituri de cabină îmbunătățite prin reproiectarea geamurilor frontale și a Integrarii ușilor
– Optimizarea aerodinamică a tranziției fuselaj-cabina prin imbinarile dintre aripa si fuselaj.
Domenii de aplicare
Este utilizat pentru școlile de zbor, ca avion ce efectueaza zboruri in interes propriu, ca avion de remorcare bannere sau planoare. Poate fi echipat optional si cu un motor Rotax IS și un Rotax 914 Turbo. Opțional poate fi echipat cu flotoare sau schiuri.
Echipament de bază pentru C42 C
Motor de 80 CP Rotax | Sistem de salvare Sistem de evacuare din oțel inoxidabil | Frâne cu disc hidraulic cu frână de parcare | Încălzire cabină confortabilă și eficientă | Preîncălzirea carburatorului | Airbox cu intrare Naca | Acoperire cu film de protecție suplimentară împotriva razelor UV Elementele de fixare ale aripilor și ale pâlpâielor de inspecție | Deschiderea portbagajului mare | Încuietori de cabină cu noi mânere de uși pentru designer de înaltă securitate | prize de aer reglabile în ambele uși | inclusiv instrumente de bază de zbor, instrumente cu motor, benzi decorative | contor de revizie digital, cu citire precisă, cu înregistrarea timpului motorului | Poate fi echipat și cu versiunea specială pentru piloți în scaune cu rotile.
la care se adauga
– Suport cadru motor
– Directie Flettner
– Învelișul dintre flapsuri și fuselaj,ideal pentru reducerea turbulențelor
– Winglets ușoare din sandviș cu fagure
– Elevator electric cu acționare pe mansa
– Panou de conectare cu fir
C42 C Specificații tehnice
Injecţie | Super bizon | |||
80 CP | 100 CP | 100 CP | 115 CP | |
Viteza de croazieră (IAS) | 175 km / h | 185 km / h | 185 km / h | 205 km / h |
Vmax cu viteză maximă (IAS) | 190 km / h | 198 km / h | 198 km / h | 215 km / h |
Stallspeed | 65 km / h | 65 km / h | 65 km / h | 65 km / h |
Viteza de urcare (472,5 kg) | 5 m / s | 6 m / s | 6 m / s | 8,5 m / s |
Lungimea aripii | 8,71 m | |||
lungime | 6,38 m | |||
Înălţime | 2,20 m | |||
Zona de aripi | 11,9 mp | |||
Greutate maximă la decolare / MTOW | 472,5 kg | |||
Greutate goală, inclusiv sistem de recuperare | 279,0 kg | 283,0 kg | 289,0 kg | 288,7 kg |
Sarcină utilă * MTOW 472,5 kg | 193,5 kg | 189,5 kg | 183,5 kg | 183.8 |
Toate modelele noastre actuale sunt proiectate pentru noua clasă de greutate. | ||||
Max. Scoateți greutatea în funcție de noua clasă de greutate / MTOW | 560,0 kg | |||
Sarcină utilă noua clasă de greutate MTOW | 281,0 kg | 277,0 kg | 271,0 kg | 271,3 kg |
Volumul rezervorului de combustibil | 65 litri | |||
Consumul mediu de combustibil L / oră | 10-13 | 10-14 | 10-13 | 10-14 |
Rezervor de 65 litri | cca 780 km | |||
Durata alergării la decolare (iarbă) | 90 – 100 m | 75 – 85 m | 75 – 85 m | 65 – 75 m |
Raportul de alunecare | 11 |
* MTOW și sarcina utilă pot fi diferite în conformitate cu legislația națională.
Stat: aprilie 2016 – modificări tehnice rezervate.
Informațiile tehnice sunt valori parțial aproximative.
