Performanțe de zbor și planificare a zborului

/163
26

Ikarus Flight School

Performanțe de zbor și planificare a zborului

1 / 163

PPZ_78. Depășirea masei maxime admise a aeronavei este ...

2 / 163

PPZ_57. Comparativ cu zborul în aer liniștit, zborul cu vântul din spate va ... (i) ... distanța parcursă deasupra solului și va ... (ii) ... rata de coborâre:

3 / 163

PPZ_37. Ce imagine reprezintă masa de combustibil zero?

4 / 163

PPZ_35. Comparativ cu un avion ușor încărcat, pentru a atinge intervalul maxim de planare pe un avion greu:

5 / 163

PPZ_93. Termenul „datum” (punct de referință) în ceea ce privește calculul masei și al echilibrului definește …

6 / 163

PPZ_33. În ceea ce privește diagrama de mai jos, care arată variația puterii disponibile și a puterii cerute de un avion cu motor cu piston pe o gamă de viteze. Presupunând că, consumul de combustibil este direct legat de puterea generată de motor, care punct reprezintă viteza de zbor pentru a obține distanța maximă?

7 / 163

PPZ_51. Cu cât ar trebui să vă așteptați să crească distanța de aterizare atunci când aterizați pe iarbă foarte scurtă și umedă cu sol ferm?

8 / 163

PPZ_60. În comparație cu condițiile de atmosferă calmă, cu un vânt de coadă puternic, cea mai bună viteză va fi:

9 / 163

PPZ_30. Se dau:; OAT: + 20 ° C ; Altitudine de presiune: 1.000 de picioare ; Greutatea aeronavei: 3300 lbs ; Vânt de suprafață: calm; Care este distanța aproximativă de decolare necesară pentru a atinge o înălțime a ecranului de 50 ft?

10 / 163

PPZ_47. Înainte de a realimenta o aeronavă cântărește 1800 kg, momentul total a fost de 151.200 kg. Se încarcă apoi 310 kg de combustibil având un braț la 90 de țoli la pupa de referință. ; Momentul total este ... (i) ... iar CG-ul aeronavei va fi acum ... (ii) ...:

11 / 163

PPZ_117. Viteza Vx înseamnă ...

12 / 163

PPZ_48. Înainte de realimentarea unei aeronave cântărește 1900 kg, momentul total a fost de 162,200 kg. Se încarcă apoi 400 kg de combustibil având un braț la 12 ft în spatele datei. CG-ul aeronavei va fi acum:

13 / 163

PPZ_53. Atunci când operează de pe o pistă de iarbă, piloții se pot aștepta:

14 / 163

PPZ_1. Tabelele de performanță ale aeronavelor se bazează adesea pe:

15 / 163

PPZ_11. Într-o aeronavă cu motor cu piston pentru a zbura pentru o rezistență maximă, un pilot ar trebui să aleagă:

16 / 163

PPZ_69. Dacă o aeronavă este încărcată astfel încât CG să se afle la punctul limită din față, aeronava va:

17 / 163

PPZ_116. Cu excepția cazului în care aeronava este echipată și certificată corespunzător ...

18 / 163

PPZ_121. Viteza VFE este definită ca ...

19 / 163

PPZ_84. Greutatea goală și centrul de greutate corespunzător (CG) al unei aeronave sunt inițial determinate …

20 / 163

PPZ_79. Centrul de greutate trebuie să fie situat ...

21 / 163

PPZ_147 Regulile semicirculare VFR se bazează pe ...

22 / 163

PPZ_130. Un pilot vrea să decoleze pe pista 36, ​​vântul raportat este de 240 grade 12 noduri.; Care sunt componentele eoliene care acționează asupra aeronavei la decolare și aterizare?

23 / 163

PPZ_21. Viteza de zbor pentru a atinge autonomia maximă este:

24 / 163

PPZ_52. Un motiv important pentru decolare într-un vânt frontal este:

25 / 163

PPZ_71. Cu toate rezervoarele pline avionul conține 380 de litri de combustibil. ; Dacă greutatea specifică (SG) a combustibilului este de 0,72, care este greutatea aproximativă a combustibilului în kilograme?

26 / 163

PPZ_103. Masă calculată la decolare = 2300 lbs, CG calculată = 95,75 in, combustibil ars = 170 lbs la stație 87,00 in. ; Unde este situat CG după aterizare?

27 / 163

PPZ_62. . Utilizarea setărilor mici de flaps (până la 20°) la decolare va:

28 / 163

PPZ_18. Completați următoarea declarație: o pantă descendentă de 2% va ... (i) ... distanța de aterizare cu aproximativ ... (ii) …

29 / 163

PPZ_120. Viteza Vy este definită ca ...

30 / 163

PPZ_86. Factorul de conversie din kilogram [kg] în [lbs] este ...

31 / 163

PPZ_65. Folosind tabelul de mai jos determinați i)% BHP ii) TAS și iii) combustibil consumat pentru o aeronavă de croazieră într-o atmosferă cu 20° C peste standard, la 6.000 picioare, cu un RPM constant de 2100.

32 / 163

PPZ_39. Gheața pe aripile unui avion va:

33 / 163

PPZ_134. Având în vedere următoarele informații, ce interval poate fi atins?;Temperatura aerului exterior: 22 ° C;Altitudine de presiune: 2000 ft ; Putere: 55%; A se vedea anexa (PFP-013)

34 / 163

PPZ_90. Termenul "centru de greutate" este definit ca ...

35 / 163

PPZ_85. Densitatea AVGAS 100LL la 15° C este ...

36 / 163

PPZ_126. Având în vedere următoarele condiții, distanța de decolare este egală cu …;Temperatura aerului exterior: -20° C ; Altitudine de presiune: 5000 ft ; Masa avionului: 750 kg ; Vânt frontal: 10 kt ; A se vedea anexa (PFP-009)

37 / 163

PPZ_143. Care este distanța necesară pentru a urca de la FL 65 la FL 95 în următoarele condiții: ; Masa aeronavei: 3000 kg. ; OAT în FL 65: -5° C OAT în FL 95: -15° C ; A se vedea anexa (PFP-023)

38 / 163

PPZ_144. Care este distanța necesară pentru a urca până la nivelul de zbor (FL) 75 după o plecare de pe un aerodrom care este situat la o altitudine de presiune de 3000 ft cu o masă inițială de 3000 kg?;OAT la aerodrom: 25° C OAT în FL 75: 0° C;A se vedea anexa (PFP-023) (1,00 P.)

39 / 163

PPZ_114. Este posibil ca viteza vântului de suprafață la un aeroport să fie redusă din cauza frecarii.; Când o zona cu o condiție mică de vânt de coadă este părăsită în timpul urcării inițiale, pilotul s-ar putea aștepta la ...

40 / 163

PPZ_50. Un avion supraîncărcat:

41 / 163

PPZ_45. Se dau:; Greutatea planificată la decolare a aeronavelor: 2200 lb ; CG la plecare: 84,75 țoli la pupa de referință ; Arderea combustibilului: 200 lb (poziția 81 de centimetri la pupa de referință) ; La aterizare, care este poziția CG calculată?

42 / 163

PPZ_67. Supraîncărcarea unei aeronave va:

43 / 163

PPZ_42. Completați următorul formular de încărcare: ; Masa maximă de decolare autorizată 2400 kg ; Masa maximă de aterizare autorizată 2300 kg ; Limite CG: 18 până la 22 inch la pupa de referință. Care este cantitatea maximă de combustibil în litri care poate fi încărcată în siguranță?

44 / 163

PPZ_66. În timp ce zburați în vecinătatea unui strat rupt de nor cumulus, observați că se formează gheață pe aripi. Cea mai potrivită acțiune de întreprins este să:

45 / 163

PPZ_155. În timpul unui zbor, un plan de zbor poate fi depus la ...

46 / 163

PPZ_68. Recomandările sunt conținute într-un prospect privind siguranța cu privire la efectul suprafeței pistei pe distanțele necesare. Se afirmă că atunci când aterizați pe iarbă uscată (mai puțin de 8 inci lungime) va ... (i) ... distanța de aterizare cu ... (ii) ...; aterizarea pe iarbă umedă foarte scurtă va ... (iii) ... distanța de aterizare până la ... (iv) …:

47 / 163

PPZ_115. Care factor scurtează distanța de aterizare?

48 / 163

PPZ_34. O aeronavă cu un raport de urcare: tracțiune de 6:1 va avea o distanță maximă de planare de la 5.000 de picioare în aer liniștit de aproximativ:

49 / 163

PPZ_99. Când vă pregătiți să efectuați procedura de cântărire a unei aeronave, care dintre următoarele este necesară?

50 / 163

PPZ_29. Consultați graficul de performanță la decolare pentru a răspunde la următoarele trei întrebări:; Se dau: ; OAT: + 15 ° C ; Altitudine de presiune: nivelul mării ; Greutatea aeronavei: 3100 lbs ; Vânt de suprafață: 20 de noduri Vânt frontal ; Care este distanța aproximativă de decolare necesară pentru a atinge o înălțime pe ecran de 50 ft?

51 / 163

PPZ_20. Reglementările publicate într-un AIC recomandă ca atunci când se calculează distanța de decolare, factorul de decolare al transportului public să fie aplicat tuturor zborurilor. Factorul este:

52 / 163

PPZ_137. Ce viteză maximă de urcare poate atinge aeronava la o altitudine de presiune de 9000 ft și OAT 12° C? Vezi anexa (PFP-011)

53 / 163

PPZ_31. Se dau:; OAT: -5 ° C ; Altitudine de presiune: nivelul mării ; Greutatea aeronavei: 3400 lbs ; Vântul la suprafață: 5 noduri ; Care este distanța aproximativă de decolare necesară pentru a atinge o înălțime a ecranului de 50 ft?

54 / 163

PPZ_122. Viteza VS0 este definită ca ...

55 / 163

PPZ_70. Dacă o aeronavă este încărcată astfel încât CG să fie la limita din spate, aeronava va:

56 / 163

PPZ_152. Având în vedere următoarele date privind combustibilul, cât de mult combustibil pentru călătorie este necesar?;Combustibil pentru pornire și taxi: 5 L;Combustibil pentru decolare și urcare: 12 L ; Combustibil pentru zborul de croazieră: 25 L;Combustibil pentru coborâre, apropiere și aterizare: 7 L ; Combustibil pentru taxi și parcare: 3 L; Combustibil alternativ: 13 L ; Combustibil de rezervă final: 10 L

57 / 163

PPZ_140. Care este viteză de aer adevărata (TAS) [kt] și consumul de combustibil [l / h] pentru zborul de croazieră cu o putere de 70% în nivelul de zbor 60 în următoarele condiții?;Temperatura: ISA - 20 ° C; QNH: 980 hPa ; A se vedea anexa (PFP-012) (2,00 P.)

58 / 163

PPZ_26. În comparație cu un aerodrom la nivelul mării, atunci când operăm dintr-un aerodrom cu o altitudine de presiune ridicată, va duce la:

59 / 163

PPZ_159. Având în vedere următoarele date pentru un zbor VFR:;Combustibil la decolare: 180 kg, inclusiv combustibil de rezervă, care reprezintă 30% din combustibilul pentru decolare. După jumătate din distanță, combustibilul rămas este d; Să presupunem că condițiile de croazieră vor rămâne neschimbate.;Determinați combustibilul rămas la destinație:

60 / 163

PPZ_163. Cum afectează temperatura aerului performanța unui motor cu piston?

61 / 163

PPZ_154. Ce trebuie luat în considerare pentru zborurile transfrontaliere?

62 / 163

PPZ_72. Dacă aeronava de mai jos este umplută cu 200 kilograme de combustibil, dintre care 120 kilograme vor fi arse în timpul zborului, care este poziția CG la plecare și la aterizare?; Masa maximă de decolare autorizată 2400 kg ; Masa maximă de aterizare autorizată 2300 kg ; Limite CG: 18 până la 22 inch după punctul de referință

63 / 163

PPZ_98. Datele necesare pentru un calcul de masă și echilibru, inclusiv mase și brațe de echilibru, pot fi găsite în ...

64 / 163

PPZ_82. Rezultatul unei poziții în față C.G. este:; 1.      Creșterea stabilității. ; 2.      Creșterea consumului de combustibil. ; 3.      Creșterea vitezei de angajare. ; 4.      Creșterea intervalului.

65 / 163

PPZ_23. Cu ce combinație de greutate și centru de greutate este sigur să zbori?

66 / 163

PPZ_38. Ce efect va avea utilizarea unei viteze mai mari decât cea recomandată în Manualul de zbor în timpul apropierii la aterizare?

67 / 163

PPZ_49. Selectarea completă a flapsului la apropiere permite unui pilot să adopte ... (i) o cale de abordare și/sau ... (ii) ... viteză de apropiere.

68 / 163

PPZ_10. Într-o aeronavă cu motor cu piston pentru a zbura la distanță maximă, un pilot ar trebui să aleagă:

69 / 163

PPZ_110. Care este cea mai recentă masă goală determinată și brațul asociat cu centrul de greutate (CG) din documentația aeronavei?; A se vedea anexa (PFP-006)

70 / 163

PPZ_108. În scopul pregătirii zborului, pilotul calculează o masă totală la decolare de 725 kg și un moment total de 650 mmkg.;Care cruce marchează centrul de greutate (CG)? ; A se vedea anexa (PFP-004)

71 / 163

PPZ_28. Dacă viteza de tracțiune a unei anumite aeronave în configurația de aterizare (V50) este de 50 KTS, prin urmare viteza minimă de apropiere este de aproximativ:

72 / 163

PPZ_44. Se dau:; Greutatea planificată la decolare a aeronavelor: 2300 lb ; CG la plecare: 85,75 țoli la pupa de referință ; Arderea combustibilului: 300 lb (poziția 82 de centimetri la pupa de referință) ; La aterizare, care este poziția CG calculată?

73 / 163

PPZ_77. În timpul unui zbor cu un plan de zbor depus, aterizarea se efectuează la un alt aerodrom decât destinația menționată în planul de zbor depus. ; Cine trebuie să fie contactat imediat de pilot?

74 / 163

PPZ_7. Ce efect va avea creșterea greutății totale a unei aeronave asupra performanței sale de urcare?

75 / 163

PPZ_113. Cum afectează vântul performanța la decolare?

76 / 163

PPZ_9. Cu o înălțime a aerodromului de 600 feet și un QFE de 998 hectopascali, altitudinea de presiune este:

77 / 163

PPZ_151. Cât de mult combustibil pentru taxi trebuie consumat înainte de decolare pentru a reduce masa aeronavei la masa maximă la decolare?;Masa maximă a rampei (MRM): 1150 kg ;Masa actuală a rampei: 1148 kg; Masa maximă la decolare (MTOM): 1145 kg

78 / 163

PPZ_118. Unghiul de coborâre este definit ca ...

79 / 163

PPZ_8. Presupunem 1 hPa = 30 feet. Cu o înălțime a aerodromului de 990 de picioare și un QFE de 992 hPa, altitudinea presiunii este:

80 / 163

PPZ_22. În comparație cu o decolare fără flaps, utilizarea unei setări mici de flaps pentru decolare va:

81 / 163

PPZ_19. Care este înclinarea unei piste de 2000 ft care are praguri de 415 și 357 feet ?

82 / 163

PPZ_162. Având în vedere următoarele date pentru un zbor VFR: Combustibil de călătorie = 70 galoane americane; Combustibil de urgență = 5% din combustibilul de călătorie.; Combustibil de rezervă alternativ și final = 20 galoane americane ; Combustibil utilizat la decolare = 90 galoane americane; După jumătate din distanță ai citit că ai consumat 30 de galoane americane. ; Să presupunem că debitul de combustibil rămâne neschimbat.; Care afirmatie este corecta?

83 / 163

PPZ_87. Bagajele și încărcătura trebuie să fie depozitate și fixate corespunzător, altfel o schimbare a încărcăturii poate cauza ...

84 / 163

PPZ_81. O aeronavă trebuie încărcată și operată în așa fel încât centrul de greutate (CG) rămâne în limitele aprobate în toate fazele zborului. ; Acest lucru se face pentru a se asigura ...

85 / 163

PPZ_127. Un pilot vrea să decoleze pe pista 36, ​​vântul raportat este de 240 de grade, 12 noduri.;Care este valoarea componentelor eoliene care acționează asupra aeronavei la decolare și aterizare?

86 / 163

PPZ_3. VAT, viteza pragului țintă, va oferi o marjă peste viteza de stagnare în configurația de aterizare a:

87 / 163

PPZ_80. Rezultatul unei poziții în spate C.G. este ...

88 / 163

PPZ_111. Cum influențează configurația aeronavei performanța la decolare, în timp ce toți ceilalți parametri rămân constanți? Vezi figura (PFP-007)

89 / 163

PPZ_59. Înainte de realimentarea unei aeronave aceasta cântărește 2100 kg, momentul total a fost de 170,800 kg in. 350 kg de combustibil sunt apoi încărcate având un braț de 86,7 inci la punctul de referință. CG-ul aeronavei va fi acum:

90 / 163

PPZ_94. Termenul „moment” în ceea ce privește calculul masei și al echilibrului este denumit ...

91 / 163

PPZ_14. Pentru o aeronavă care cântărește 2300 pounds care zboară la o altitudine de presiune de 5.000 feet cu OAT de 0° C, rata maximă de urcare va fi:

92 / 163

PPZ_148. Care este cel mai scăzut nivel de zbor VFR posibil dacă este selectată o traiectorie reală de 181° și există o variație de 3° est?

93 / 163

PPZ_96. Distanța dintre centrul de greutate și punctul de referință se numește ...

94 / 163

PPZ_107. În scopul pregătirii zborului, pilotul calculează o masă totală la decolare de 750 kg și un moment total de 625 mmkg.; Care cruce marchează centrul de greutate (CG)? ;A se vedea anexa (PFP-003)

95 / 163

PPZ_135. Având în vedere următoarele condiții, TAS este egal cu … Temperatura aerului exterior: 10° C;Altitudine de presiune: 6000 ft Putere: 65%; Vezi anexa (PFP-014)

96 / 163

PPZ_43. Dacă aeronava este alimentată cu 250 kg de combustibil, dintre care 200 kg vor fi arse în timpul zborului, care este poziția CG la plecare și la aterizare?; Masa maximă de decolare autorizată 2400 kg ; Masa maximă de debarcare autorizată 2300 kg ; Limite CG: 18 până la 22 inci la pupa de referință

97 / 163

PPZ_105. Masa calculată la decolare = 1082 kg, CG calculată = 0,254 m, combustibil = 55 l in stație 0,40 m.; Unde este situat CG după aterizare?

98 / 163

PPZ_63. V2, viteza de siguranță la decolare este:

99 / 163

PPZ_146. Care este scopul „liniilor de interceptare” în navigația vizuală?

100 / 163

PPZ_157. Ce se întâmplă cu viteza de aer adevărată la o viteză de aer constantă indicată în timpul unei urcări?

101 / 163

PPZ_161. Având în vedere următoarele date pentru un zbor VFR:;Combustibil de călătorie = 70 galoane SUA;Combustibil de urgență = 5% din combustibilul de călătorie;Combustibil de rezervă alternativ și final = 20 galoane SUA ;Combustibil utilizat la decolare = 95 galoane SUA;După jumătate din distanță observați că ați consumat 40 de galoane SUA. Să presupunem că debitul de combustibil rămâne neschimbat.; Care afirmație este corectă?

102 / 163

PPZ_106. Poziția centrului de greutate (inclusiv combustibilul) este egală cu ... Vezi figura (PFP-053e)

103 / 163

PPZ_102. Ce masă este egală cu 102 litri de Avgas 100LL?

104 / 163

PPZ_88. Încărcăturile trebuie asigurate în mod adecvat pentru a ...

105 / 163

PPZ_101. Poziția centrului de greutate este egală cu ... Vezi figura (PFP-052e)

106 / 163

PPZ_61. Ați planificat o plecare dimineața devreme. Aeronava necesită o distanță de decolare măsurată până la o înălțime de 50 de metri de 350 m și ați calculat TODR ca 512 m folosind o pistă ascendentă de 2%, o aeronavă de 1900 kg și un OAT de + 10° C. ; Vizibilitatea slabă vă împiedică plecarea anticipat planificată și, până când este posibilă plecarea, OAT este de + 20 ° C, iar aeronava dvs. cu greutatea 1901 kg poate face acum ; Care este noul TODR?

107 / 163

PPZ_142. La ce viteză urcați ,la nivelul zborului (FL) 75, după o plecare de pe un aerodrom care este situat la o altitudine de presiune de 3000 ft cu o masă inițială de 3000 kg?; OAT la aerodrom: 25° C; OAT în FL 75: 0° C;A se vedea anexa (PFP-023)

108 / 163

PPZ_5. În legătură cu poziția Centrului de Gravitație, o aeronavă ușoară certificată în „Categoria normală” are voie să întreprindă:

109 / 163

PPZ_55. Gheața carburatorului este mai probabilă:

110 / 163

PPZ_149. Limita superioară a LO R 16 este egală cu ... ;Vezi anexa (PFP-056)

111 / 163

PPZ_124. Ce viteză de aer indică capătul arcului verde (4)? Vezi figura (PFP-008)

112 / 163

PPZ_13. Un avion foarte greu: Utilizați tabelul de mai jos pentru a răspunde la următoarele trei întrebări.

113 / 163

PPZ_32. Când aterizați cu vântul din spate, viteza la sol va fi:

114 / 163

PPZ_36. Ce efect va avea creșterea greutății unei aeronave cu 10% asupra distanței de decolare?

115 / 163

PPZ_83. Masa goală de bază a unei aeronave include ...

116 / 163

PPZ_104. Valori date:;Masa calculată la decolare = 746 kg calculată CG = 37,1 cm ; combustibil ars = 30,5 l in stație 45 cm. ; Unde este situat CG după aterizare?

117 / 163

PPZ_129. Care este distanța de decolare cu masa de decolare de 705 kg, OAT 20 ° C, QNH 1013 hPa la o altitudine de 3500 ft cu vânt de coadă de 5 kt?; A se vedea anexa (PFP-009)

118 / 163

PPZ_133. Ce interval poate fi atins în următoarele condiții?; Temperatura aerului exterior: 6 ° C; Altitudine presiune: 6000 ft Putere: 65% ; A se vedea anexa (PFP-013)

119 / 163

PPZ_56. Orice acumulare de gheață pe aripa unei aeronave va provoca:

120 / 163

PPZ_141. Care este debitul de combustibil și viteza reală pentru zborul de croazieră cu o putere de 60% la nivelul de zbor 85 la o OAT de -25 ° C?;A se vedea anexa (PFP-014)

121 / 163

PPZ_131. Având în vedere următoarele condiții, consumul de combustibil este egal cu …;Altitudine de presiune: 2000 ft; Temperatura: 31° C ; RPM: 2400 ;A se vedea anexa (PFP-012)

122 / 163

PPZ_160. În timpul unui zbor VFR, combustibilul rămas utilizabil la un punct de control este de 80 USG.; Combustibilul de rezervă este de 20 USG, timpul de zbor rămas conform planului de zbor este de 2h 20min.;Care este cel mai mare debit de combustibil acceptabil (FF) pentru restul călătoriei?

123 / 163

PPZ_128. Care este distanța de decolare cu masa de decolare de 750 kg, condiții standard (ISA) la o altitudine de 4000 ft cu vânt de coadă de 5 kt?;A se vedea anexa (PFP-009)

124 / 163

PPZ_139. Care este viteză de aer adevărata(TAS) [kt] și consumul de combustibil [l / h] pentru zborul de croazieră cu o putere de 60% în nivelul de zbor 60 în următoarele condiții? ; Temperatura: ISA - 20 ° C; QNH: 980 hPa; A se vedea anexa (PFP-012)

125 / 163

PPZ_40. Cu toate rezervoarele pline, o aeronavă conține 230 de litri de combustibil. Dacă greutatea specifică (SG) a combustibilului este de 0,72, care este greutatea aproximativă a combustibilului în kilograme?

126 / 163

PPZ_24. O creștere a greutății aeronavei cu 10% va ... (i) ... distanța de aterizare cu ... (ii) …

127 / 163

PPZ_100. Ce secțiune din manualul de zbor descrie masa goală de bază a unei aeronave?

128 / 163

PPZ_95. Termenul "braț de echilibru" în contextul unui calcul al masei și al balanței definește ...

129 / 163

PPZ_97. Brațul de echilibru este distanța orizontală între ...

130 / 163

PPZ_92. În timpul unui zbor neaccelerat ...

131 / 163

PPZ_112. Cum influențează configurația flapsului aeronavei performanța la decolare?

132 / 163

PPZ_12. Cu ce combinație de greutate și centru de greutate este sigur să zbori?

133 / 163

PPZ_41.       Utilizarea unei piste cu o pantă în sus va necesita:

134 / 163

PPZ_16. Pentru o aeronavă care cântărește 2300 pounds care zboară la o altitudine de presiune de 3.000 feet cu OAT de 20 ° C, rata maximă de urcare va fi:

135 / 163

PPZ_25. Utilizarea unei piste cu panta în jos va necesita:

136 / 163

PPZ_153. EOBT (timpul estimat de blocare) este specificat în planul de zbor ATS ca ...

137 / 163

PPZ_46. Se dau:; Greutatea planificată la decolare a aeronavelor: 2300 kg ; CG la plecare: 90,75 țoli la pupa de referință; Arderea combustibilului: 170 kg (poziția 87 inci la pupa de referință); La aterizare, care este poziția CG calculată?

138 / 163

PPZ_58. Se dau: ; Greutatea planificată la decolarea aeronavei: 2450 lb ; Greutatea planificată la decolarea aeronavei: 2450 lb ; CG la plecare: 88,7 inci după dată ; Arderea combustibilului: 240 kg (poziția 85 inch după punctul de referință) ; La aterizare, care este poziția CG calculată?

139 / 163

PPZ_64. O creștere a greutății brute va ... (i) ... viteza cu care se rotește aeronava și va ... (ii) ; viteza de siguranță la decolare:

140 / 163

PPZ_4. Din diagrama de mai jos: Care profil reprezintă o decolare fără flaps?

141 / 163

PPZ_132. Având în vedere următoarele condiții, viteza de urcare este egală cu …; Temperatura aerului exterior: -20 ° C; Altitudine de presiune: 10000 ft;Vezi anexa (PFP-011)

142 / 163

PPZ_150. Limita superioară a LO R 4 este egală cu …;A se vedea anexa (PFP-030)

143 / 163

PPZ_143. Care este combustibilul necesar pentru a urca de la FL 65 la FL 95 în următoarele condiții?; Masa aeronavei: 3000 lb.; OAT în FL 65: -5° C OAT în FL 95: -15° C;A se vedea anexa (PFP-023) ;

144 / 163

PPZ_76.   Un plan de zbor a fost înregistrat pentru un zbor care pleacă la un aerodrom necontrolat.; Când a fost transmis timpul real de decolare către ATC?

145 / 163

PPZ_73. Care este înclinarea unei piste de 2500 ft care are praguri de 355 și 460 picioare?

146 / 163

PPZ_136. Având în vedere următoarele condiții, TAS este egal cu … ; Temperatura aerului exterior: -2° C; Altitudine de presiune: 8000 ft Putere: 75%; A se vedea anexa (PFP-014)

147 / 163

PPZ_89. Greutatea totală a unui avion acționează vertical prin ...

148 / 163

PPZ_2. Lungimea cursei de decolare disponibilă plus lungimea oricărui drum liber asociat se numește:

149 / 163

PPZ_75. Cel mai bun interval de urcare :

150 / 163

PPZ_74. Consultați Graficul de performanță la decolare pentru a răspunde la următoarele: ; Se dau: ; OAT: + 30° C; Altitudine de presiune: 3.000 de metri Greutatea aeronavei: 2900 kg; Vânt de suprafață: 30 noduri vânt frontal ; Care este distanța aproximativă de decolare necesară pentru a atinge o înălțime pe ecran de 50 de metri?

151 / 163

PPZ_17. În Marea Britanie, performanța de decolare publicată este bazată pe:

152 / 163

PPZ_6. Definiția „Rata de Urcare” este:

153 / 163

PPZ_109. În scopul pregătirii zborului, pilotul calculează o masă totală la decolare de 775 kg și un moment total de 700 mmkg.; Care cruce marchează centrul de greutate (CG)? ; A se vedea anexa (PFP-005)

154 / 163

PPZ_91. Centrul de greutate (CG) definește ...

155 / 163

PPZ_158. Având în vedere următoarele date:;Combustibil la decolare = 200 kg;Combustibil alternativ = 40 kg; Rezervă finală de combustibil = 30 kg; După 25 de minute, combustibilul rămas este de 120 kg.; Presupunând că fluxul de combustibil va rămâne neschimbat, timpul rămas până la destinație nu trebuie să depășească:

156 / 163

PPZ_156. În comparație cu viteza de aer reală în condiții de aer liniștit, TAS într-un vânt puternic de coadă va fi ...

157 / 163

PPZ_15. Pentru o aeronavă care cântărește 2300 pounds care zboară la o altitudine de presiune de 4.000 feet cu un OAT de -10° C, rata maximă de urcare va fi:

158 / 163

PPZ_138. Care este rata maximă de urcare a aeronavei la o altitudine de presiune de 6500 ft și un OAT de 0 ° C?;A se vedea anexa (PFP-011)

159 / 163

PPZ_27. Presupunând că, consumul de combustibil este direct legat de puterea furnizată de motor, care punct reprezintă viteza la care să zboare pentru o rezistență maximă?

160 / 163

PPZ_145. Termenul “altitudinea maximă“ (MEF) este definit ca ...

161 / 163

PPZ_123. Ce viteză de aer indică începutul arcului verde (2)? Vezi figura (PFP-008)

162 / 163

PPZ_119. Termenul „zbor constant” este definit ca ...

163 / 163

PPZ_125. Pentru o decolare de pe pista 22 și un vânt raportat de 250 °/10 kt, componenta vântului longitudinal este egală cu ...

Your score is

0%