Ikarus Flight School
Proceduri operaționale
1 / 109
PO_19. În operațiunile de căutare și salvare, ce înseamnă semnul „V”?
2 / 109
PO_88. Ce trebuie observat atunci când circulați în spatele unui avion comercial?
3 / 109
PO_83. Intensitatea turbulenței de siaj depinde de
4 / 109
PO_64. În zbor, un pic de fum iese din spatele tabloului de bord. Se suspectează un incendiu de motor.; Ce acțiune, în ceea ce privește manualul de operare al pilotului, ar trebui luată?
5 / 109
PO_89. O defecțiune tehnică necesită o aterizare de urgență în afara terenului.;Ce pași, în ceea ce privește manualul de funcționare al pilotului, sunt necesari?
6 / 109
PO_41. Când operați la un aerodrom controlat, punctele de asteptare:
7 / 109
PO_4. Zbori ziua și observi un semnal de căutare și salvare la sol, pentru a a arata ca ai luat la cunostinta ar trebui:
8 / 109
PO_93. O aterizare efectuată ca răspuns la circumstanțele care au forțat aeronava să aterizeze este o …
9 / 109
PO_29. Cea mai puternică turbulență de siaj este generată de:
10 / 109
PO_23. Care dintre următoarele ar fi clasificat drept accident de avion?
11 / 109
PO_109. În timpul apropierii finale, pilotul planorului observă o suprafață foarte accidentată pe un loc de aterizare selectat în afara terenului.;Ce tehnică poate fi recomandată pentru aterizare?
12 / 109
PO_101. Care sunt efectele ierbii umede asupra distanței de decolare și aterizare?
13 / 109
PO_7. Certificatul de navigabilitate al unui avion:
14 / 109
PO_87. Un avion ușor intenționează să aterizeze în spatele unui avion comercial care aparține categoriei turbulenței de siaj „medie” sau „grea” pe o pistă lungă.; Cum se poate evita turbulența de siaj a aeronavei comerciale?
15 / 109
PO_80. Turbulența de siaj este cauzată de
16 / 109
PO_11. Orice defecte care necesită întreținere care se întâlnesc în timpul unui zbor trebuie înregistrate de pilot:
17 / 109
PO_98. După o aterizare de precauție, frânele și roțile sunt foarte fierbinți.; În ce mod ar trebui pilotul să le abordeze?
18 / 109
PO_50. Ce trebuie luat în considerare cu privire la un zbor programat deasupra apei, atunci când uscatul nu poate să fie atins în caz de aterizare de urgență?
19 / 109
PO_33. Cu excepția cazului în care o autoritate competentă prevede altfel, „Noaptea” este între:
20 / 109
PO_63. În zbor, un pic de fum iese din spatele tabloului de bord. Se suspectează un incendiu electric.; Ce acțiune, în ceea ce privește manualul de operare al pilotului, ar trebui luată?
21 / 109
PO_36. Pe apropierea finală întâlniți următoarea forfecare de nivel scăzut: la 1000 de picioare, o componentă de vânt frontal de 10 noduri se transformă într-o componentă de vânt frontal de 30 de nodur Care va fi efectul asupra vitezei aerului aeronavei dvs.?
22 / 109
PO_68. În timpul unei apropieri, avionul se confruntă cu o forfecare a vântului cu un vânt frontal în scădere.; Dacă pilotul nu face nicio corecție, cum se schimbă calea de apropiere și viteza de aer indicată (IAS)?
23 / 109
PO_105. Ce pericol reprezintă pentru aeronavă apa staționară pe pistă?
24 / 109
PO_54. Cum ar trebui efectuate plecările în apropierea satelor?
25 / 109
PO_102. În ce circumstanțe o pistă poate fi considerată contaminată?
26 / 109
PO_13. Un extinctor BCF:
27 / 109
PO_8. Un detinator de PPL poate efectua anumite reparații și servicii minore. Orice întreținere efectuată de un pilot privat:
28 / 109
PO_97. Ce articole ar trebui să includă un briefing pentru pasageri în cazul unei aterizări de urgență iminente?
29 / 109
PO_15. Cu excepția cazului în care manualul de zbor oferă instrucțiuni contrare specifice, generic vorbind în cazul unui incendiu în compartimentul motorului în timpul zborului, acțiunile imediate care trebuie întreprinse ar fi:
30 / 109
PO_14. Cel mai sigur stingător de utilizat pe focul unei roți (frână) este:
31 / 109
PO_73. Care fenomen se poate aștepta la punctul 2 al condensului, exploziei (microburst) ? Vezi figura (OPR-001)
32 / 109
PO_43. Turbulență de siaj:
33 / 109
PO_75. Cum poate fi evitată o întâlnire cu forfecarea vântului în zbor?
34 / 109
PO_25. În timpul realimentării, aeronava și stația de alimentare trebuie să fie „legate” folosind un fir de împământare. Motivul pentru care se face acest lucru:
35 / 109
PO_65. O forfecare a vântului este
36 / 109
PO_60. Fumul intră în cabină în timpul unui incendiu al motorului. Ce acțiuni trebuie întreprinse imediat?
37 / 109
PO_67. Când vă așteptați la forfecarea vântului?
38 / 109
PO_6. Dacă efectuați un zbor peste apa, într-un avion cu un singur motor, se recomandă ca:
39 / 109
PO_86. Cu doar un vânt ușor transversal, care este pericolul la decolare după plecarea unui avion greu?
40 / 109
PO_42. Care dintre următoarele fenomene meteorologice poate duce la forfecare?
41 / 109
PO_37. Cea mai probabilă consecință inițială a întâlnirii cu rafala de vant ar fi:
42 / 109
PO_51. Care dintre articolele de mai jos poate avea o influență asupra zgomotului perceput de o persoană pe pamant? 1) Setarea puterii motorului; 2) Rotații ale elicei pe minut; 3) Poziția trenului de aterizare; 4) Poziția flapsului; 5) Pista de zbor; 6) Înălțimea deasupra solului; 7) Reguli de zbor
43 / 109
PO_96. Cum se pregătește pilotul pentru un zbor VFR pe o distanță mare de apă, când este puțin probabil să se poată ajunge la uscat în cazul unei defecțiuni a motorului?
44 / 109
PO_18. Limitările de funcționare și informațiile necesare pentru operarea în siguranță a aeronavelor sunt disponibile:
45 / 109
PO_95. Care dintre următoarele zone de aterizare este cea mai potrivită pentru o aterizare în afara terenului?
46 / 109
PO_84. Două aeronave de același tip, aceeași greutate brută și aceeași configurație zboară la viteze diferite.;Ce aeronavă va provoca turbulențe de siaj mai severe?
47 / 109
PO_77. După decolare, se constată o creștere a vitezei de aer mult mai puternică decât se aștepta în faza inițială de urcare.; Ce se poate aștepta dacă avionul a intrat într-un microburst?
48 / 109
PO_81. Turbulența de siaj este deosebit de puternică
49 / 109
PO_32. În cazul unei defecțiuni a motorului în timpul zborului peste apă:
50 / 109
PO_92. O aterizare de urgență este o aterizare
51 / 109
PO_1. Când o aeronavă „ușoară” decoleaza dintr-o poziție intermediară pe aceeași pistă după decolarea unui avion „greu”, distanța minimă recomandată este:
52 / 109
PO_12. Înaintea unui zbor, responsabilitatea legală de a se asigura că toată documentația de întreținere a aeronavei este la zi revine:
53 / 109
PO_55. Ce tip de motor este susceptibil la focul carburatorului?
54 / 109
PO_44. Care dintre următoarele afirmații sunt corecte? Când pilotați un avion cu un singur motor peste apă, vesta de salvare:
55 / 109
PO_62. Ce agent de stingere este cel mai puțin potrivit pentru un incendiu de aeronavă?
56 / 109
PO_106. Ce pericol există după o ploaie puternică pentru un avion în aterizare?
57 / 109
PO_22. Un serviciu de alertă este furnizat:
58 / 109
PO_69. În timpul unei apropieri, avionul se confruntă cu o forfecare a vântului cu un vânt de față din ce în ce mai mare.; Dacă pilotul nu face nicio corecție, cum se schimbă calea de apropiere și viteza de aer indicată (IAS)?
59 / 109
PO_71. După decolare, un avion intră într-o forfecare a vântului cu vântul descendent scăzut. Ca urmare
60 / 109
PO_90. Ce metodă este potrivită pentru a vă apropia de aterizare pe un teren nepregătit?
61 / 109
PO_35. Care este definiția OACI a „timpului de zbor”?
62 / 109
PO_70. În timpul unei apropieri, avionul se confruntă cu o forfecare a vântului cu un vânt de coadă în scădere.; Dacă pilotul nu face nicio corecție, cum se schimbă calea de apropiere și viteza de aer indicată (IAS)?
63 / 109
PO_21. „Lungimea cursei de decolare disponibile plus lungimea drumului liber, dacă este disponibil” este o definiție a:
64 / 109
PO_34. O pistă este descrisă ca „umedă” dacă:
65 / 109
PO_38. O lumină roșie intermitentă direcționată de la sol la o aeronavă în aer înseamnă:
66 / 109
PO_52. Cum poate pilotul unei aeronave cu motor să minimizeze emisiile de zgomot în timpul coborare si apropiere?
67 / 109
PO_26. De ce controlul căldurii cabinei trebuie setat la „oprit” sau „închis” înainte de pornirea motorului?
68 / 109
PO_108. Cum ar trebui efectuată o aterizare pe o pistă contaminată dacă se dovedește a fi inevitabilă?
69 / 109
PO_103. Ce acoperire minimă cu gheață sau zăpadă trebuie acordată pentru a numi o pistă „contaminată”?
70 / 109
PO_17. Contaminarea unei piste cu apa care mai este este descrisă ca fiind „inundată” înseamnă că:
71 / 109
PO_9.Cerințele de navigabilitate (BCAR Secțiunea A Capitolul 6-2) permit efectuarea unor ajustări minore la un sistem de control daca acesta este departe de bază. A doua parte a inspecției duplicat poate fi efectuată:
72 / 109
PO_20. Codul transponderului utilizat pentru a indica o urgență este:
73 / 109
PO_61. Care ar trebui să fie prima acțiune în cazul unui incendiu de cablu în timpul unui zbor?
74 / 109
PO_53.Când trebuie evitate virajele la altitudini mici deasupra satelor în ceea ce privește zgomotul procedurii de reducere a emisiilor?
75 / 109
PO_107. Care ar fi reacția corectă atunci când hidroplanarea este incertă la aterizare?
76 / 109
PO_56. De ce este periculos să pompați pedala de accelerație pentru pornirea motorului pe timp rece?
77 / 109
PO_57. Ce pericol există în timpul pornirii motorului?
78 / 109
PO_16. Un defect al sistemului de evacuare al aeronavei poate permite monoxidului de carbon să pătrundă în cabina aeronavei. Monoxid de carbon:
79 / 109
PO_72. Cum poate fi recunoscută forfecarea în timpul zborului?
80 / 109
PO_100. În cazul unei amerizari de urgenta , vestele de salvare trebuie umflate
81 / 109
PO_59. Ce gaz este cel mai periculos în timpul unui incendiu al motorului?
82 / 109
PO_40. Operațiuni de pe o pistă contaminată:
83 / 109
PO_28. Care dintre următoarele este adevărata în raport cu turbulența de siaj generată de elicopter?
84 / 109
PO_74. La ce fenomen se poate aștepta la punctul 3 al miroburstului? Vezi figura (OPR-001)
85 / 109
PO_46. Un foc de cabină este adesea însoțit de fum cu miros acru. În aeronavele ușoare:
86 / 109
PO_58. Poate fi repornit un motor, care anterior ars?
87 / 109
PO_2. În legătură cu operațiile de Căutare și Salvare, „faza de primejdie” înseamnă că:
88 / 109
PO_78. Imediat după decolare, se introduce un microburst din greșeală. ; Ce acțiune ar putea evita o coborâre neintenționată?
89 / 109
PO_94. O aterizare de precauție este o aterizare
90 / 109
PO_30. La apropierea finală întâlniți următoarea forfecare: la 1000 de picioare, o componentă de vânt frontal de 25 de noduri se transformă într-o componentă de vânt de coadă de 10 noduri.
91 / 109
PO_91. Care zonă este potrivită pentru o aterizare în afara terenului?
92 / 109
PO_66. Care fenomen meteorologic este de obicei asociat cu forfecarea vântului?
93 / 109
PO_10. Un detinator de PPL poate efectua anumite reparații și servicii minore, acestea fiind:
94 / 109
PO_47. La un aerodrom controlat, o bară de oprire roșie iluminată:
95 / 109
PO_79. Turbulențele de siaj se dezvoltă în timpul decolării imediat ce avionul
96 / 109
PO_3. Un accident aerian care are loc în UK trebuie raportat prin cele mai rapide mijloace disponibile pentru (UK):
97 / 109
PO_39. În cazul în care trebuie să amerizeze, atunci când sunt prezente vânturi ușoare, un pilot ar trebui să urmărească:
98 / 109
PO_5. Care dintre următoarele ar fi clasificat drept accident de avion?
99 / 109
PO_27. Ceea ce urmează este o definițiea ce? “Lungimea cursei de decolare disponibila plus lungimea oricărei opriri disponibile”.
100 / 109
PO_49. Termenul „timp de zbor” este definit ca
101 / 109
PO_82. Turbulența de siaj este deosebit de puternică
102 / 109
PO_48. În urma aterizării forțate, sub rezerva circumstanțelor speciale și a procedurilor din lista de verificare de urgență a aeronavei, care dintre următoarele sunt corecte în ceea ce privește evacuarea aeronavei? i. Pasagerii trebuie evacuați în vântul aeronavei; ii. Evacuarea ar trebui să aștepte până când ATC sau Serviciul de Pompieri dau autorizație; iii. Pasagerii trebuie evacuați în direcția opusa vântului aeronavei; iv. Sistemele aeronavei trebuie lăsate în funcțiune pentru a facilita îndepărtarea acesteia; v. Extinctorul și trusa de prim ajutor trebuie luate, dacă este posibil; vi. Sistemele aeronavei ar trebui să fie închise pentru a face aeronava în siguranță
103 / 109
PO_45. Focul motorului la pornire este cel mai probabil cauzat de:
104 / 109
PO_85. Două aeronave de același tip, aceeași greutate brută și aceeași configurație a flapsurilor zboară cu viteze și altitudine diferite.; Ce aeronavă va provoca mai multe turbulențe de siaj?
105 / 109
PO_104. Zăpada umedă pe o pistă poate duce la
106 / 109
PO_76. Ce acțiune ar trebui luată atunci când intrați într-o forfecare a vântului? 1. Reduceți viteza; 2. Înfrânați și retrageți flapsurile; 3. Mențineți configurația curentă; 4. Reglați presiunea
107 / 109
PO_31. Care este definiția „Pilot-in Command”?
108 / 109
PO_99. Ce trebuie observat împreună cu frânele supraîncălzite?
109 / 109
PO_24. Când zburați peste zone intinse de apă, se recomandă ca vestele de salvare:
Your score is
Restart quiz