Warning: The magic method Vc_Manager::__wakeup() must have public visibility in /home/aircraftdealer/public_html/wp-content/plugins/js_composer/include/classes/core/class-vc-manager.php on line 203
Chestionar Comunicații | Aircraft Dealer

IKARUS FLIGHT SCHOOL

0%
0 votes, 0 avg
187

Ikarus Flight School

Comunicații

1 / 186

COM_184. Care dintre următorii factori afectează recepția transmisiilor VHF?

2 / 186

COM_149. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii „Contactați Turnul Clinceni pe 128.305”?

3 / 186

COM_155. Ce informații de la o stație terestră nu necesită confirmare?

4 / 186

COM_28. În mod ideal, imediat după „mayday”
o aeronavă aflată în primejdie ar trebui să transmită:

5 / 186

COM_127. O altitudine de 4500 ft este transmisă ca

6 / 186

COM_97. Auzi un apel de pericol pe frecvența pe care lucrezi, totuși rămâne neacceptată de ATSU. Ce măsuri ar trebui să întreprindeți?

7 / 186

COM_83. O stație terestră care folosește sufixul „Radio” sau „Informații” nu va folosi expresia:

8 / 186

COM_87.Când poate un pilot să abrevieze indicativul de apel RTF al aeronavei?

9 / 186

COM_86. Ce înseamnă „ATIS”?

10 / 186

COM_45. Lizibilitate 4 inseamna:

11 / 186

COM_119. Care dintre mesajele de radiotelefonie listate are o prioritate mai mare decât un mesaj de siguranță a zborului?

12 / 186

COM_15. La apelul inițial către un ATSU, un pilot ar trebui să comunice:

13 / 186

COM_78. Un QNH de 981 hectopascali este transmis ca:

14 / 186

COM_3. Cuvântul „Roger” are semnificația:

15 / 186

COM_105. Care prescurtare este utilizată pentru termenul „obstacol”?

16 / 186

COM_22. Frazeologia corectă RTF pentru frecvența 132.700 MHz este:

17 / 186

COM_67. Un serviciu de informații de zbor la un aerodrom oferă:

18 / 186

COM_136. Ce expresie folosește un pilot când dorește să verifice audibilitatea transmisiei sale?

19 / 186

COM_18. O autorizație specială VFR permite unui pilot să:

20 / 186

COM_56. După ce stabiliți o comunicare bidirecțională și vi se cere să „transmiteți mesajul”, piloții care necesită ATSOCAS ar trebui să treacă:

21 / 186

COM_132. Dacă există vreo ambiguitate, un timp de 1620 trebuie transmis ca

22 / 186

COM_49. Dacă sunteți la o inălțime de 2500 de feet, ce setare a presiunii ar trebui utilizată?

23 / 186

COM_109. Ce înseamnă abrevierea „HX”?

24 / 186

COM_144. Care este indicativul de apel al serviciului de informații de zbor?

25 / 186

COM_23. Ora 0734 este transmisă prin radiotelefonie ca:

26 / 186

COM_131. Timpii sunt transmisi ca

27 / 186

COM_9. Când solicitați un tranzit MATZ, la ce interval / oră (care este cel mai devreme) trebuie făcută solicitarea?

28 / 186

COM_182. Care dintre următoarele frecvențe este destinată comunicării vocale VHF?

29 / 186

COM_165. În ce cazuri se transmite vizibilitatea în kilometri?

30 / 186

COM_114. Ce înseamnă abrevierea „QUJ”?

31 / 186

COM_126. Care este modul corect de transmitere a indicativului de apel YR-JVK?

32 / 186

COM_108. Ce înseamnă abrevierea „H24”?

33 / 186

COM_153. Ce indică o audibilitate de 5?

34 / 186

COM_48. Apelul radio corect de efectuat atunci când sunteți gata pentru decolare este:

35 / 186

COM_150. Ce indică o audibilitate de 1?

36 / 186

COM_96. LARS este un serviciu de supraveghere ATS disponibil pentru a asista piloții care zboară în afara spațiului aerian controlat. Acesta este furnizat până la și include FL în mod normal la … nm de unitatea nominalizată. Serviciul oferit va fi ………..sau……….:

37 / 186

COM_53. Formatul corect pentru o autorizare condiționată este:

38 / 186

COM_82. In caz de urgenta la ce cod ar trebui sa fie setat transponderul?

39 / 186

COM_41.Pronunția corectă pentru transmiterea unei altitudini de 14.500 este:

40 / 186

COM_21. Pronunția corectă pentru transmiterea unei înălțimi de 3400 este:

41 / 186

COM_122. Mesajele de urgență sunt mesaje

42 / 186

COM_110. La ce valoarea trebuie calat altimetrul pentru a arăta zero la sol?

43 / 186

COM_73. Cum ar trebui un pilot să transmită poziția aeronavei în caz de urgență?

44 / 186

COM_163. Având în vedere o vizibilitate de 12 km, care este modul corect de a transmite această vizibilitate?

45 / 186

COM_154. Ce informații de la o stație terestră nu necesită confirmare?

46 / 186

COM_101.    În ce situații un pilot ar trebui să utilizeze transmisii oarbe ?

47 / 186

COM_104. Care prescurtare este utilizată pentru termenul „reguli de zbor la vedere”?

48 / 186

COM_75. În ceea ce privește VDF, un QDR este:

49 / 186

COM_36. În primă instanță, ce frecvență ar trebui utilizată pentru transmiterea MAYDAY?

50 / 186

COM_173. În ce situație este potrivit să setați codul transponderului 7600?

51 / 186

COM_69. Un serviciu de trafic aerian în care un controlor transmite informații specifice de trafic derivate din supraveghere, dar evitarea altor traficuri este responsabilitatea pilotului, este:

52 / 186

COM_106. Ce înseamnă abrevierea „FIS”?

53 / 186

COM_89. Instrucțiunea „SQUAWK ALTITUDE” înseamnă:

54 / 186

COM_159. Care este modul corect de a recunoaște „Acum intrați în spațiul aerian Delta”?

55 / 186

COM_63. LARS este un serviciu de supraveghere ATS disponibil pentru a asista piloții care zboară în afara spațiul aerian controlat. Serviciul oferit va fi …………. sau ……….. :

56 / 186

COM_34. Care dintre următoarele este un exemplu de autorizare condiționată?

57 / 186

COM_162. Ce înseamnă acoperirea de nori a „BKN” într-un raport meteo METAR?

58 / 186

COM_170. Care este expresia corectă pentru a începe o transmisie oarbă?

59 / 186

COM_138. Ce expresie folosește un pilot dacă o transmisie trebuie să răspundă cu „da”?

60 / 186

COM_164. În ce caz se transmite vizibilitatea în metri?

61 / 186

COM_125. Care este modul corect de transmitere a indicativului de apel HB-YKM?

62 / 186

COM_133. Care este sensul sintagmei „Roger”?

63 / 186

COM_128. Un cap compas de 285 grade este transmis corect ca

64 / 186

COM_81. Pronunția corectă pentru transmiterea unei altitudini de 2500 este:

65 / 186

COM_88. Conținutul corect și ordinea unui raport de poziție este:

66 / 186

COM_100. Prefixul „student” este următorul:

67 / 186

COM_80. Când citiți o instrucțiune ATC, ar trebui să încheiați mesajul cu:

68 / 186

COM_91. Un pilot primește o instrucțiune ATC pe care nu o poate respecta. ATC trebuie atentionat:

69 / 186

COM_1.       Pronunția corectă pentru transmiterea unei altitudini de 2500 este:

70 / 186

COM_85.Cuvântul sau expresia folosită pentru a indica faptul că ați primit un mesaj ATC și că îl veți respecta este:

71 / 186

COM_174. Care este modul corect de acționare atunci când ne confruntăm cu o defecțiune radio de clasa D în spațiul aerian?

72 / 186

COM_2. Frazeologia RTF corectă pentru frecvența 121.275 MHz este:

73 / 186

COM_94. Plecați dintr-un aerodrom. Stația de la sol folosește sufixul indicativului de apel „INFORMAȚII” și vă spune: „Decolare Y-46 la discreția dvs., vânt de suprafață 300/8”. Un răspuns adecvat este:

74 / 186

COM_5. Lizibilitatea 3 înseamnă:

75 / 186

COM_145. Care este abrevierea corectă a indicativului de apel YR-5146?

76 / 186

COM_38. Un serviciu de trafic aerian furnizat pentru a oferi sfaturi și informații utile pentru conduita sigură și eficientă a zborului, care poate include informații meteo și activitate generală a spațiului aerian, este:

77 / 186

COM_74. Când vă adresați Aerodromului Strejnicu ce formula de apelare ar trebui să utilizați?

78 / 186

COM_142. Care este indicativul de comandă al aerodromului?

79 / 186

COM_33. Serviciile de trafic aerian disponibile în afara spațiului aerian controlat sunt:

80 / 186

COM_58. Primiți un serviciu de trafic și vi s-a solicitat să vă raportați directia. Ați făcut-o de două ori și apoi auziți: „Răspunsul YR-5146 nu a fost primit
dacă auziti BUCHAREST INFO, virați la stânga îndreptându-vă spre 120 de grade, emit din nou: virați la stânga îndreptându-vă spre 120 de grade”. Ce s-ar fi putut întâmpla:

81 / 186

COM_17. Precizia unei directii VDF de clasa A este:

82 / 186

COM_47. Urgența este definită ca o condiție:

83 / 186

COM_120. Care este termenul corect pentru un mesaj utilizat pentru controlul traficului aerian?

84 / 186

COM_46. Ce înseamnă „ATIS”?

85 / 186

COM_95. Comunicarea bidirecțională a fost stabilită cu o stație terestră, cu toate acestea, mai multe dintre transmisiile dvs. au rămas fără răspuns și bănuiți că exista un eșec al comunicării. Care sunt acțiunile dvs inițiale?

86 / 186

COM_124. Care dintre următoarele mesaje are cea mai mare prioritate?

87 / 186

COM_130. Informația direcțională „ora 12” este transmisă corect ca

88 / 186

COM_137. Care expresie este folosită de un pilot când vrea să zboare prin spațiul aerian controlat?

89 / 186

COM_103. Care prescurtare este utilizată pentru termenul „abeam” (travers)?

90 / 186

COM_107. Ce înseamnă abrevierea „FIR”?

91 / 186

COM_90. Când vă adresați Aerodromului CLINCENI , ce indicativ de apel ar trebui să utilizați?

92 / 186

COM_72. Atunci când dorește să tranziteze un MATZ, un pilot trebuie să stabilească o comunicație bidirecțională cu aerodromul care controlează zona până la … (i) … sau … (ii) … de la graniță, oricare dintre acestea este mai aproape:

93 / 186

COM_77. Ajungeți la un aerodrom, FISO folosește sufixul indicativului de apel „INFORMAȚII” și va spune: “Y-46, Teren la discreția ta, vânt de suprafață 300/8”:

94 / 186

COM_117. Ce cod Q este utilizat pentru directia adevarata dinspre (FROM) stație?

95 / 186

COM_99. Piloții care solicită o trecere MATZ ar trebui să transmită următoarele informații atunci când li se solicită acest lucru de către operatorul militar:

96 / 186

COM_185. Care este viteza aproximativă de propagare a undelor electromagnetice?

97 / 186

COM_35. Eliberările condiționate sunt utilizate numai pe o pistă activă atunci când:

98 / 186

COM_64. Când poate fi folosită expresia „decolare” de către un pilot?

99 / 186

COM_68. Formatul corect de frazeologie care trebuie utilizat atunci când solicitați un QDM este:

100 / 186

COM_44. Transponderul ar trebui să fie setat la ce cod în cazul unei defecțiuni radio?

101 / 186

COM_118. Ce cod Q este utilizat pentru directia originala catre (TO) stație?

102 / 186

COM_40. Faceți o alaturare standard aeriană, ați zburat la inatimea de 2.000 de feet AAL și începeți coborârea la înălțimea circuitului. Ce apel RT ar trebui să efectuați?

103 / 186

COM_161. Ce înseamnă acoperirea de nori a „SCT” într-un raport meteo METAR?

104 / 186

COM_52. Formatul corect de frazeologie care trebuie utilizat atunci când solicitați o directie adevărata este:

105 / 186

COM_11. Setarea presiunii 997 hectopascali este transmisă ca:

106 / 186

COM_25. Stările de urgență sunt:

107 / 186

COM_55. YR-5146, după plecare, a fost autorizat până la limita zonei, pe banda de nord, urcați nu deasupra altitudinii de 2.500 de feet, squawk 4677 ‘. În legătură cu acest mesaj, care este limita de autorizare?

108 / 186

COM_13. Instrucțiunea „SQUAWK IDENT” înseamnă:

109 / 186

COM_57. La auzul unui mesaj de pericol, pilotul ar trebui:

110 / 186

COM_59. Care dintre următoarele grupe trebuie reluată integral?

111 / 186

COM_79. Ce este VOLMET?

112 / 186

COM_160. Ce înseamnă o acoperire de nori a „FEW” într-un raport meteo METAR?

113 / 186

COM_51. Sunteți în curs de primire a unui serviciu de la o unitate radar, vi se solicită „YR-5146 Confirmați-vă nivelul de zbor”
scopul acesteia este de a:

114 / 186

COM_112. Care altitudine este afișată pe altimetru atunci când este setată la un anumit QFE?

115 / 186

COM_167. Ce facilitate de navigație poate fi utilizată pentru difuzarea ATIS?

116 / 186

COM_16. În ceea ce privește VDF, un QDM este:

117 / 186

COM_172. Cât de des se face o transmisie oarbă?

118 / 186

COM_29. Piloții care solicită o trecere MATZ ar trebui să transmită următoarele informații când li se solicită acest lucru de către operatorul militar:

119 / 186

COM_151. Ce indică o audibilitate de 2?

120 / 186

COM_14. În Romania, cele trei categorii de servicii de trafic aerian sunt:

121 / 186

COM_8. La ce distanță, într-o abordare directă, ați putea raporta „YR-5146 long final”?

122 / 186

COM_168. Cum puteți obține informații meteorologice privind aeroporturile în timpul unui zbor in țară?

123 / 186

COM_39. „YR-5146 după plecare a plecat până la limita zonei, pe banda de nord, urcați nu deasupra altitudinii de 2.500 feet, squawk 6771 ‘. Ce tip de mesaj este acesta?

124 / 186

COM_129. O frecvență de 119.500 MHz este transmisă corect ca

125 / 186

COM_76. În circumstanțele în care un pilot este responsabil pentru activarea unui plan de zbor, acest lucru poate fi realizat prin:

126 / 186

COM_102. Părăsirea unei frecvențe de control (cu excepția cazului în care se ajunge la poziția finală de parcare)

127 / 186

COM_30. Toate mesajele referitoare la o urcare sau coborâre la o înălțime sau ALTITUDINE ar trebui:

128 / 186

COM_111. Ce altitudine este afișată pe altimetru atunci când este calată la un anumit QNH?

129 / 186

COM_146. În ce caz este permis pilotului să abrevieze indicativul de apel al aeronavei sale?

130 / 186

COM_19. Atunci când se utilizează Safetycom, transmisiile se vor face numai la ………….nm de aerodromul de aterizare intenționat și nu deasupra ………..feet AAL sau a ……. feet peste înălțimea circuitului.

131 / 186

COM_50. După prefixul MAYDAY și indicativul de apel al stației adresate, secvența corectă pentru conținutul ulterior al unui mesaj de primejdie este:

132 / 186

COM_123. Mesajele de regularitate sunt mesaje

133 / 186

COM_98. Stările de urgență sunt:

134 / 186

COM_171. Pe ce frecvență se va face o transmisie oarbă?

135 / 186

COM_148. Care este modul corect de stabilire a comunicațiilor radio între YR-5146 și Turnul Clinceni?

136 / 186

COM_139. Ce expresie folosește un pilot dacă o transmisie trebuie să răspundă cu „nu”?

137 / 186

COM_4. In caz de urgenta la ce cod ar trebui sa fie setat transponderul?

138 / 186

COM_183. Care este desemnarea corectă a benzii de frecvență de la 118.000 la 136.975 MHz utilizată pentru comunicarea vocală?

139 / 186

COM_92. Un pilot aflat deja în comunicare cu un ATSU civil sau militar, în momentul în care se confruntă cu o urgență, pilotul ar trebui:

140 / 186

COM_61.       Ora 2150 este transmisă prin radiotelefonie ca:

141 / 186

COM_186. Un ATIS este valabil pentru:

142 / 186

COM_93. La auzul unui mesaj de pericol, pilotul ar trebui:

143 / 186

COM_177. Mesajele de urgență sunt definite ca

144 / 186

COM_24. ATC vă întreabă „sunteți capabil să mențineți VMC?” un răspuns corect ar conține sintagma:

145 / 186

COM_147. Care este modul corect de utilizare a indicativului de apel al aeronavei la primul contact?

146 / 186

COM_7. Pericolul este definit ca o conditie:

147 / 186

COM_43. Ora 1130 este pronunțată ca:

148 / 186

COM_65. În spațiul aerian al Romaniei, atunci când autorizati o aeronavă pe o ÎNALTIME, un controlor de trafic va include:

149 / 186

COM_166. Ce informații sunt difuzate pe o frecvență VOLMET?

150 / 186

COM_26. Abrevierea corectă a indicativului de apel „HELAIR GHBAH”:

151 / 186

COM_178. Care este frecvența corectă pentru un mesaj de primejdie inițial?

152 / 186

COM_176. Care frază trebuie repetată de trei ori înainte de a transmite un mesaj de urgență?

153 / 186

COM_62. Un apel de pericol trebuie să fie precedat de prefixul:

154 / 186

COM_134. Care este semnificația sintagmei „Corecție”?

155 / 186

COM_20. 121,5 MHz, frecvența de urgență aeronautică:

156 / 186

COM_115. Ce înseamnă abrevierea „QTE”?

157 / 186

COM_12. „STANDBY” înseamnă:

158 / 186

COM_143. Care este indicativul de control al mișcării la sol ?

159 / 186

COM_71. Care dintre următoarele afirmații este adevărată cu privire la caracteristicile propagării VHF?

160 / 186

COM_42. Pronunția corectă pentru frecvența 129.400 Mhz este:

161 / 186

COM_157. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii „Următorul raport PAH”?

162 / 186

COM_179. Ce fel de informații ar trebui incluse într-un mesaj de urgență?

163 / 186

COM_6. Un serviciu care furnizează informații automate meteorologice si despre aerodrom, pentru traficul de sosire și plecare este:

164 / 186

COM_70. După ce stabiliți o comunicare bidirecțională și vi se cere să „transmiteti mesajul”, piloții care necesită un LARS ar trebui să treacă:

165 / 186

COM_175. În ce condiții poate fi introdus spațiul aerian clasa D cu o defecțiune radio?

166 / 186

COM_158. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii „Squawk 6721, contactati Bucharest Info pe frecventa 121.405”?

167 / 186

COM_31. Faceți un apel inițial către un ATSU și, ca răspuns, vi se spune „YR-5146 standby”
ar trebui:

168 / 186

COM_180. Codul transponderului pentru situații de urgență este

169 / 186

COM_121. Mesajele de primejdie sunt mesaje

170 / 186

COM_156. Care este modul corect de recunoaștere a instrucțiunii “YR_5146 după decolare urcați drept înainte până la 2500 de picioare, înainte de a vira la dreapta îndreptându-vă 220 de grade, vânt 090 grade, 5 noduri, pista 12, liberă pentru decolare”?

171 / 186

COM_54. Un serviciu procedural este un serviciu de trafic aerian în care:

172 / 186

COM_27. Un apel de pericol este precedat de cuvântul rostit „MAYDAY”, care este transmis:

173 / 186

COM_141. Ce frază este folosită de un pilot pentru a informa turnul despre o ratare?

174 / 186

COM_152. Ce indică o audibilitate de 3?

175 / 186

COM_140. Ce frază trebuie utilizată atunci când un pilot dorește ca turnul să știe că este pregătit pentru decolare?

176 / 186

COM_84. Ora 1130 este pronunțată ca:

177 / 186

COM_113. Ce înseamnă abrevierea „QDR”?

178 / 186

COM_66. Mesajele aeronautice sunt prioritare. Care dintre următoarele este adevărat?

179 / 186

COM_37. Prefixarea indicativului de apel „STUDENT” indică:

180 / 186

COM_135. Ce sens are expresia „Aprob”?

181 / 186

COM_10. LARS este un serviciu de supraveghere ATS disponibil pentru a asista piloții care zboară în afara spațiului aerian controlat. Serviciul oferit va fi …….sau ……..:

182 / 186

COM_60. O autorizație specială VFR permite unui pilot:

183 / 186

COM_169. Ce cod transponder indică o defecțiune radio?

184 / 186

COM_181. Care dintre următoarele frecvențe este destinată comunicării vocale VHF?

185 / 186

COM_32. Precizia unei directii VDF de clasa B este:

186 / 186

COM_116. Ce cod Q este utilizat pentru directia magnetica dinspre (FROM) stație?

Your score is

0%